Evet arkadaşlar nispeten uzun bir bölümle karşınızdayım. Satır arası yorumlarınızı merakla bekliyorum.🥰🥰 Oy vermeyi de ihmal etmeyelim lütfen 🙏
Kahvaltı sırasında herkes çok neşeliydi. Özellikle Hayriye Hanım'ın keyfine diyecek yoktu , bakışları bile 20 yaş gençleşmiş gibiydi.
Ömür uzun uzun herkesi süzüyordu. Planları dün gece bitmişti. Ona göre herşeyin bitmiş olması gerekiyordu ama kader ona bambaşka bir oyun oynuyordu. Bu sabah nasıl davranacağını hiç düşünmemişti. Tamamen bir bilinmezliğin içindeydi.Dönüp göz ucuyla İlyas'a baktı. Kendisinin aksine gayet normal görünüyordu. O herşeyi planlamıştı. Bütün bu olanlar onun için beklenen şeylerdi.
Ömür'ün ayak uydurması gerekiyordu, bunun farkındaydı. Derin bir nefes alıp muhabbete dahil olmaya karar verdi.Behzat: Ömür
Ömür: Efendim Behzat
Behzat: Kara kara bensiz nasıl yaşayacağını mı düşünüyorsun?
Behzat'ın bu dediği herkesi güldürdü. Ömür belli belirsiz göz devirip cevap verdi.
Ömür: Hiç sorma Behzat, dün geceden beri gözüme uyku girmedi. Ben üç günde bir evi polis basmadan yaşamaya nasıl alışacağım hiç bilmiyorum.
Ömür'ün verdiği cevaba façalılar ne kadar gülse de Çakırbeyliler pek bir şey anlamamıştı. Bunu fark eden Ferman açıklama yapma ihtiyacı hissetti.
Ferman: Siz bilemezsiniz Behzat amcamın özgürlük alerjisi var. İki aydan fazla dışarda kalınca geriliyor. İllaki bir yolunu bulup polisin gözüne soka soka bir şey yapıp şafak operasyonuyla kendini içeri attırır.
Ferman'ın açıklamasının üzerine Hızır Ali araya girdi.
Hızır Ali: O konuda hiç tedirgin olmana gerek yok yenge, biz sana Behzat abinin yokluğunu hissettirmeyiz.
Ömür: Allah razı olsun Hızır Ali (!)
Ömür'ün bu alaycı cevabı herkesi güldürdü.
Meryem: Acaba diyorum İlk günden gelininize daha güzel şeyler mi vaadetseniz?
Kahvaltının başından beri konuşmayan Alparslan sesizliğini bozdu.
Alparslan: Yalan mı söyleyelim yenge?
Alparslan'ın bu yersiz çıkışı herkesi şaşırttı ama İlyas tam vaktinde araya girdi.
İlyas: Doğru benim yeğenim yalan söylemeyi hiç beceremez (!)
Alparslan: Aşk olsun amca. Ben sana ne zaman yalan söyledim?
Alparslan'ın bu sorusu üzerine herkesin gözleri fal taşı gibi açıldı ve ona dönüp imâlı imâlı baktılar. Bunun üzerine Alparslan toparlama gereği duydu.
Alparslan: Yani bir kaç elzem durum dışında?
Hızır: Elzem??
Alparslan: Her neyse canım, bugünün gündemi ben değilim.
Meryem: Bence de değilsin. Ömür?
Ömür: Efendim Meryem abla?
Meryem: Nasıl buldun yeni evini, içine sinmeyen bir şey yok ya?
Meryem'in dikkat çekmesi üzerine küçük bir göz süzdü salona.
Ömür: Çok beğendim, çok güzel.
Küçük bir es verdikten sonra devam etti.
Ömür: Biraz fazla büyük değil mi?
Çekinerek sorduğu bu soruya Hayriye hanım büyük bir samimiyetle cevap verdi.