final: iyi ki.

3.6K 299 139
                                    

"Umut hadi lan artık!"

Demir, Fatih'e dönüp kaşlarını çattı. "Bağırma sevgilime. İstediği gibi hazırlanır."

"Ee bir saattir onu bekliyoruz ya burada, götümüz dondu."

Demir yeniden sevgilisini savunmak için dudaklarını aralamıştı ki Umut "Geldim be geldim! Patladınız iki dakikada!" diye söylenerek apartmandan çıkmış ve ayaklarını yere vura vura arabaya doğru gelmişti.

Demir onun tatlılığını gülümseyerek izlerken Yağız "Hadi hadi. Vakit kaybetmeyelim daha fazla." dedi ve sürücü koltuğuna geçti. Ekin yan koltuğuna otururken, Demir ve Umut da arka koltuğa geçmişti. Ozan ve Enes ise Fatihler'in arabasındaydı.

Hep birlikte pikniğe gidiyorlardı.

Umut heyecanla öne doğru sarkıp radyoyu açmaya çalışırken Ekin avucunu alnına yaslayıp geriye doğru ittirdi. "Lan bi git. Açacağım ben tamam çekil şuradan."

"Kanki benim telefonu bağlayalım nolur."

"Tamam aç bluetooth'u."

Umut telefonu çıkarıp bluetooth'u açtı ve arabaya bağladı. Hemen listesinden bir şarkı seçtiğinde Yağız çok kısık olduğu için sesini biraz daha açmıştı.

Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel

Umut sırıtarak kendisini izleyen sevgilisine döndü ve alayla göz kırptı. "Sana gelsin."

Demir onu belinden tutup kendine çekti ve boynuna kokusunu içine çekerek bir öpücük kondurdu. "Asıl ben senden daha güzelini görmedim."

Umut gülümseyerek başını göğsüne yaslamış ve şarkıya söylemeye başlamıştı. Ekin de arkadaşına eşlik ederken iki aşık adam, hayranlıkla sevgililerini izliyorlardı.

"Birkaç sene önce siz sahne alırken bana söylediğin şarkılar geldi bir anda aklıma."

Ekin, Yağız'ın sözlerine burukça gülümseyip uzandı ve yanağına dudaklarını bastırdı. "Ben sana hâlâ şarkılar söylüyorum sevgilim, sadece artık sahnede değilim."

Umut özlem dolu bir iç çekti. "Ulan ne günlerdi gerçekten ya. Sahnedeyken aşırı keyif alıyordum. İş hayatına başladık her şey bitti resmen."

Demir kaşlarını kaldırıp omzunda yatan sevgilisine döndü. "Eskiden sahne mi alıyordunuz?"

"Hmhm, Ekin ben ve Ozan. Ekin sesinden de tahmin edebileceğin üzere vokaldi. Ben elektro gitar çalıyordum, Ozan da bateri. Enes, Fatih ve Yağız da nerdeyse her sahnemize geliyorlardı. Ekin sürekli Yağız'a aşık aşık şarkılar söylüyordu."

Demir ilk defa duyduğu bu bilgiyle gülümsedi. Sevgilisinin böyle yetenekleri olduğunu bilmiyordu. "Çalarsın bana da bir gün?"

"Çalarım tabii."

"Heyecanlandım."

"Ben de heyecanlandım şu an."

Demir kıkırdayıp yanağına bir öpücük kondurduğunda Umut gülümsemiş ve başka bir şarkı açıp eğlencesine devam etmişti.

Kısa süre sonra piknik alanına gelmişlerdi. Uygun bir yer bulduktan sonra eşyaları hep birlikte arabadan indirdiler ve oraya yerleştiler. Umut hemen ileride futbol oynayan çocukların yanına koşup onlarla birlikte oynamaya başladığında Enes gözlerini devirdi. "Bebe la bu daha. Demir dikkat et çocuk şube almasın seni pedofoli suçundan."

Demir cevap vermeden gülümseyerek Umut'u izlemeye devam ederken Ozan sevgilisinin omzuna vurdu. "Salaklaşma Enes ya."

Bir süre sonra Umut oyunu bırakmış ve nefes nefese yanlarına gelmişti.

kafası kendinden bile güzel [b×b]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin