23: senin için yapamayacağım hiçbir şey yok

3.4K 273 58
                                    

Fatihler'le çıktıkları yemekten saat 1'e gelmek üzereyken dönmüşlerdi. Umut bugün çok fazla stresli bir gün olduğundan biraz rahatlamak için duşa girmişti. Demir ise kendi evinde üzerini değiştirip geldikten sonra Umut'un tıpkı onun gibi kokan yatağında uzanmış onu bekliyor ve düşünüyordu.

Yemekte hiçbir şekilde iş muhabbeti açılmamış sadece sıradan şeyler konuşulmuştu. Çünkü herkesin bu konudan biraz olsun uzaklaşmaya ihtiyacı vardı. Demir birkaç kere Selin'e söyleyen kendisi olduğu için özür dilemek istese de ortamın biraz olsun düzelen moralini tekrar düşürmek istememiş ve sessiz kalmıştı. Fakat kendi içinde suçlu hissetmeye devam ediyordu.

Su sesi kesildikten yaklaşık 5 dakika sonra Umut odaya geldi. Altına bir şeyler giymişti ama üstü çıplaktı ve saçından akan damlalar vücudunda süzülüyordu. Demir'e kısa bir bakış atıp gülümsedikten sonra dolaptan bir tişört alıp üzerine geçirdi ve elindeki havluyla saçlarının ıslaklığını aldı.

Saçını kurulama işi bittiğinde ışığı kapatıp sessizce onu izleyen sevgilisinin yanına uzandı. Demir hiç beklemeden kollarını beline sardığında içine derin bir nefes çekti Umut. Gün boyu en iyi hissettiği an, şu andı.

Nemli ve şampuan kokan saçlarına burnunu bastırıp kokusunu içine çekerken aynı zamanda bir öpücük kondurmayı da ihmal etmemişti.

Bir süre sessizce uzanmaya devam ettiler. Demir onu rahatlatmak istercesine belini okşuyor, Umut ise gözlerini kapatmış sevgilisinin göğsünde olmanın huzurunu yaşıyordu. 

Bu sessiz dakikaların sonunda Demir daha fazla dayanamayıp konuşan kişi oldu. "Selin'i aradığında ne konuştunuz? Canını sıkacak bir şeyler söyledi mi?"

Umut eninde sonunda bunun konuşulacağını bildiği için bu soruya şaşırmamıştı.

"Eğer senden ayrılırsam anlaşmayı tekrarlayabileceğimizi söyledi."

Demir gözlerini kapatıp sinirli bir soluk bıraktığında Umut sakin olması için elini yüzüne çıkarıp usul usul yanağını okşamaya başladı.

"Sen ne cevap verdin peki?"

"Tabii ki ona istediğini vermeyeceğimi söyledim."

"İyi demişsin güzelim. Hâlâ ne için çabalıyor anlamıyorum. Yüzünü görmeye bile tahammülüm olmadığını açıkça belirttim oysa."

"Kendine saygısı yok, üzülüyorum onun için."

Demir onaylarcasına mırıldandığında yeniden konuştu Umut. "Selin, Hakan'la birlikte değil mi?"

"Değiller. Ben öğrendikten sonra birbirlerine olan ilgileri bitti galiba."

"Tarzları yasak aşk demek ki."

Sözleri Demir'i güldürünce Umut da gülümsedi.

Önceden düşündükçe bile duygularının alt üst olduğu bu konuya şimdi Umut sayesinde gülebiliyordu. Gerçekten büyük yol kat etmişti.

Kendi içinde yaşadığı farkındalıkla içi ayrı bir sevgiyle dolmuş ve önce saçlarına ardından yanaklarını sulu sulu öpmüştü. Umut huylandığı için kıkırdayarak geriye kaçınca Demir bu sefer de boynuna bastırmıştı dudaklarını.

Umut'un neşeli gülüşleri odada yankılanırken Demir gülerek geriye çekildi ve yüzüne aşk dolu bir ifadeyle baktı. Elini yüzüne götürüp öptüğü yerleri okşarken güven veren bir sesle konuştu. "Daha fazla bir şeyler için endişelenme bir tanem, ben senin için her şeyi halledeceğim. Şimdi güzel bir uyku çek ve sabaha her zamanki enerjinle uyan olur mu?"

kafası kendinden bile güzel [b×b]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin