7.BÖLÜM

76 57 25
                                    

Kerem'in Anlatımı İle

Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Melis'in evinin önüne geldiğimde onu aradım. Telefonu açtığında konuşmaya başladım.

-Telefon Konuşması-

Kerem: Melis, günaydın!

Melis: Sanada günaydın Kerem ama bu saatte neden aradın?

Kerem: Sen önce bir söyle, hazırlandın mı?

Melis: Evet de neden?

Kerem: Ha güzel o zaman. Aşağıdayım ben hadi aşağı in.

Melis: Ne!? Kerem aşağıda ne işin var senin?

Kerem: Okula daha çok var. Biraz dolaşırız dedim.

Melis: Of Kerem of! Tamam bekle geliyorum.

Kerem: Tamam.

Diyip kapatmıştım telefonu. Allah'tan reddetmemişti beni. Ben beklerken 5 dakka sonra Melis gelmişti. Üstünde okul forması olsada gene çok güzeldi. Herhali ile güzeldi.

Kerem: Çok güzelsiniz Leydim.

Diyip önünde eğilmişti. Oda bu halime gülüp konuşmuştu.

Melis: Abartma Kerem. Okul formasıylayım sadece. Hergün olduğu gibi.

Kerem: Abartmıyorum prenses. Hep güzelsin. Ne giysen yakışıyor sana.

Bu dediğime utanmıştı sanki. Yanakları hafif kızarmıştı. Bana belli ettirmemeye çalışıyordu ama çoktan görmüştüm bile. Ve açıkçası bu durum çok hoşuma gitmişti. Konuşa konuşa sahile gelmiştik. Okul üstümüz kirlenmesin diye bu sefer banka oturmuştuk.

Savaş'ın Anlatımı İle

Güzeller güzeli sevgilimi evinden almıştım ve onu çok güzel bir kafeye götürmüştüm. Birlikte kahvaltı yapıcaktık. Kahvaltımız bittikten sonra Selin biraz yürümek istediğini söyledi bende onu kıramadığım için tamam dedim. Hesabı ödeyip çıktık kafeden. Arabam hemen kafenin önündeydi. Burda bıraksam bir sorun olmazdı bence. Biz yürürken Çağrı'nın aradığını gördüm. Hemen açtım ve onun konuşmasını dinledim.

Çağrı: Savaş, napıyorsun abi?

Savaş: Selinle kahvaltı yaptık abi şimdi de biraz yürüyoruz.

Çağrı: Anladım. Sonra bana gel dicektim. FIFA atarız belki, kafa dağıtmaya ihtiyacım var biliyorsun.

Savaş: Biliyorum abi.

Selin'in beni dürtmesiyle ona baktım. Ama Selin bana bakmak yerine karşıya bakıyordu. Bende merak edip o tarafa doğru baktım.

Savaş: Hass!kt!r.

Selin'in bana telefonu işaret etmesiyle naptığımın farkına vardım. Hay ağzıma yaaa.

Çağrı: Savaş! Noldu lan bir sorun mu var?

Savaş: Ha? Yok, yok bir sıkıntı yok abi merak etme.

Çağrı: Savaş ben seni tanıyorum. Ne zaman benden birşey saklasan telaş yaparsın sen.

Maalesef beni çok iyi tanıyordu. Yapacak birşey yoktu. Gerçeği soylicektim.

Savaş: Off! Tamam, sana bir fotoğraf göndericem ona bak şimdi.

Karmakarışık HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin