9.BÖLÜM

62 50 27
                                    

Melis: "sakince" Neden? Neden seni cezalandırmak istim ki? O kadar değerli misin benim için?

Değerlisin. Ama sen beni hep ikilemde bıraktın. Bırakmaya da devam ediyorsun. Benim sana bunları söylicek cesaretim yok. Senin ise bilmiyorum işte. Hiçbir şey bilmiyorum. Senin ne hissedip hissetmediğini anlayamıyorum. Adını her duyduğumda gözlerim doluyor gibi oluyor. Kendimi her seferinde tutuyorum. Eğer tutmasam hemen ağlamaya başlarım.

Çağrı: "gözleri dolu bir şekilde" M-Melis. Lütfen, yapma.

Melis: Ben hiçbir şey yapmıyorum Ç-

Çağrı: Susma. Söyle adımı hadi. Çağrı de bana. Adımla seslen bana Melis, lütfen.

Melis: "Selin ve Savaş'a bakarak" Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Üzgünüm endişelendirdiğim için.

Diyip onun yanından uzaklaşarak Selin'in yanına gitmiştim.

Melis: Eve gidiyorum şimdi tamam mı? Telaşlanma.

Selin: Melis? Bende gelim mi senle hm?

Melis: "gülümseyerek" Tamam, gel.

Beraber yürümeye başlamıştık. Arkamı dönüp bir kere bile bakmamıştım ona. Selin sessizliğe ihtiyacım olduğunu düşünerek soru sormuyordu.

...

Sessiz bir yürümenin ardından sonunda gelmiştik eve. Kapıyı açıp içeri geçmiştik.

Melis: Selin ben üstümü değiştiricem. Sende istiyorsan verim sana birşeyler. Hatta annenlerden izin al bugün bende kal.

Selin: İzin aldım say hahaha.

Melis: Deli hahaaha.

Bu halimle bile beni güldürmeyi başarıyordu.

Çağrı'nın Anlatımı İle

Melis Selinle birlikte gitmişti. Bense hala aynı yerdeydim. Savaş'ta yanıma gelip omzuma dokunmuştu. Beraber kumlara oturmuştuk.

Çağrı: Gerçekten onun için değersiz miyim?

Savaş: Yok be oğlum. Saçmalama.

Çağrı: Öyle dedi ama. Adımı bile söylemiyor.

Savaş: Haklı değil mi abi? Koskoca 1 yıl birbirinize bakarak geçirdiniz. Hiç konuşmadınız. Ayrıca biliyorsun Yeliz olayını.

Çağrı: Maalesef biliyorum. Keşke hiç yaşanmasaydı o olay. Ben Melis'e bakmaya devam etseydim sonra ona açılsaydım. Korkmasaydım. Aptalım işte aptal! Mal gibi korktuğum için onu kaybettim. Şimdi bulmuşken yine kaybediyorum!

Savaş: Hiçbir şeyi kaybettiğin yok abi! Melis sadece sana kızgın bu kadar. Ben eminim, o kız seni seviyor.

Çağrı: Seviyor mu? Hayır! Melis benden nefret ediyor.

Savaş: Çağrı!! Yeter artık! O senden nefret falan etmiyor. Kendi kafanda kurma abi! O sana kızgın, kırgın ama seni seviyor bunu bil. Hadi kalk gidiyoruz.

Çağrı: Nereye?

Savaş: Şu Kerem denen p!çe bir merhaba demeye;)

Birşey demeden ayağa fırlamıştım resmen. Gidelim bakalım. Bencede Savaş haklı bir merhaba demeliyiz!

Karmakarışık HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin