24.BÖLÜM

58 44 0
                                    

5 gün sonra

Melis'in Anlatımı İle

Hazırlığım bittiği için salona geçip okul saatinin gelmesini bekliyordum. O günün üstünden 5 gün geçmişti ve biz daha dün dönmüştük tatilden. Çağrı ve ben sevgiliydik artık. Sevgili olmuştuk. Ciddi ciddi öyleydi. Artık hiçbirşeyi düşünmüyordum. Herşeyi akışına bırakmıştım. Ne yaşicaksam yaşicaktım. İyi de olsa kötü de olsa sadece anı yaşicaktım.

Kapının çalmasıyla düşüncelerimi bir kenara bırakıp ayağı kalkmıştım. Halla halla, kim geldi ki sabahın köründe! Kapıya vardığımda açmıştım hemen. Gelen Çağrı'ydı. Neden gelmişti ki bu saatte acaba?

Çağrı: Prenses?

Melis: Çağrı... Ne işin var bu saatte?

Çağrı: Niye gelmesemiydim?

Melis: Hayır canım zaten özlemiştim de-

Ne dediğimi farkettiğim zaman hemen susmustum. Offf niye öyle birşey dersin ki sanki Melis!! Al işte eline fırsat geçti!

Çağrı: "sırıtarak" Özledin demek;)

Burası fazla sıcak! Dışarısı çok sıcak ondan heralde.

Melis'in İç Sesi: Dışarda yağmur yağıyor Melis ama sen bilirsin:)

Melis: Sen de nerden çıktın be! Defol git!!

Melis'in İç Sesi: Aman iyi be!

Kendimi toparlayıp Çağrı'ya dönmüştüm.

Melis: Neden geldin bu saatte?

Çağrı: Sevgilimi okula bırakmak için:)

Kolumdaki saate bakarak konuşmaya başladım.

Melis: Ben giderdim ve ayrıca saat daha erken benim için.

Çağrı: Valla senin sağın solun belli olmuyordu. Bir erken geliyordun bir geç. Gerçi sonradan hep geç gelmeye başladın.

İçeri geçip koltuğa oturduğumuzda konuştum.

Melis: Alışkanlık haline geldi.

Çağrı: Kuşlar bana hiçte öyle söylemedi ama;)

Melis: "şaşkınca" Kuşlar?

Kafasını sallayıp beni onaylamıştı.

Çağrı: Kuşlar... "sırıtarak" Birisi hep geç geldiği için sen de geç gidiyormuşsun;)

Yandığımı hissediyorum. Eminim suratım domatesten farksız değildi... Birşeyler uydur Melis!

Melis: Yoo yok öyle birşey! Evim yakın olduğu için geç gidiyordum. Ayrıca erken gitsem sınıfta kimse olmuyordu canım sıkılıyordu o yüzden. Kim söylemişse sana yalan söylemiş... Kim söyledi?

Kahkaha atmaya başlamıştı. Hayır yani bunda gülünecek birşey var mıydı? Varsa bende güleyim.

Çağrı: Kuşlar söyledi;)

Pislik! İnanmadı işte ya!!

Melis: "saate bakarak" Benim gitmem gerek artık.

Çağrı: Haklısın, hadi gidelim.

Melis: Ha yani sen ciddi ciddi beni bırakıcaksın?

Çağrı: Evet, sevgilimi okuluna bırakıcam.

Karmakarışık HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin