16.BÖLÜM

49 41 3
                                    

Çağrı'nın Anlatımı İle

Eğer bu bir rüyaysa sakın beni uyandırmayın. Hala kaçıyordum. Ama bu sefer korkudan değil, mutluluktan kaçıyorum. Melis beni kovalıyor. Çok kızdırmıştım onu. Ama napim, sinirlenince çok tatlı oluyor. Her hali tatlı ama en çok sinirli olunca çok fena tatlı oluyor. O böyle olunca kendimi çok zor tutuyorum. Yanlış bir hareket yapmaktan ve onu sonsuza kadar kaybetmekten korkuyorum. Eğer kendimi tutamazsam beni yanlış anlar ve uzaklaşır benden. Hayır! Bunu istemiyorum. Bizim hikayemiz öyle bitmicek.

Melis'in daha fazla koşarak yorulmaması için durmuştum olduğum yerde. Melis yanıma geldiğinde nefes nefeseydi. Kendime çok kızmıştım o an. Neden o kadar koşup kızı yordum ki! Salak Çağrı, salak! Kendime sövmeyi bırakıp karşımızdaki tekelden su alıp gelmiştim. Kapağını açıp Melis'e içirmeye başladım. Ne kadar benim içirmemem için kafasını çevirse de sonunda izin vermişti. Suyunu içtikten sonra şişeyi geri çekip kapağını kapatmıştım. Melis'in kolundan tutup denize bakan banka götürmüştüm. İkimizde banka oturmuştuk. Ona bakarak konuşmaya başladım.

Çağrı: Daha iyi misin?

Melis: Evet iyiyim merak etme.

Çağrı: Kızdın mı bana?

Melis: Neden?

Çağrı: Seni koşturduğum için:(

Melis: Hayır, onun için kızmadım.

Çağrı: Ya ne için kızdın?

Melis: Pislik olduğun için kızdım.

Çağrı: Ne pisliğimi gördün kızım!

Melis: "göz devirerek" Beni kızdırdın.

Çağrı: Napim, çok tatlı oluyorsun o zaman!

Ne dedim ben!

Melis: "utanarak" N-ne?

Çağrı: Ya-yani ş-şey ö-öylesine y-yaptım.

Melis: A-anladım.

Off ne dedim ben yaa! Bir anda gaza gelip yükselirsen öyle olur işte! Melis'e baktığım zaman çok fazla kızarmıştı. Suratı kıpkırmızı kesilmişti. Utanmış mıydı dediğim şeyden yani?

Melis: Ne-neden öyle bakıyorsun bana?

Çağrı: Çok kızardın çünkü. Yüzün kıpkırmızı.

Böyle dediğimde ellerini yanaklarına koyup saklamaya çalışmıştı. Ellerimi Melis'in ellerinin üzerine koyup çekmiştim.

Çağrı: Gizleme yanaklarını benden.

Melis: Neden?

Çağrı: Ne neden?

Melis: Neden karşıma çıktın?

Demek zamanı gelmişti. Konuşucaktık artık. Hem de Melis'in isteği ile yapıcaktık bu konuşmayı.

Çağrı: "özlemle bakarak" Seni özledim çünkü.

Gözleri dolmuştu. Benim de öyle. Sonunda herşeyi anlatıcaktım ona. Onu sevdiğimi söyleyebilicektim.

Melis: "zoraki bir şekilde gülerek" Hahaha, özledin demek.

Çağrı: Özledim...

Melis: Birini özlemek için arkadaştan fazlası olunur. Biz seninle hiç arkadaş olmadık.

Karmakarışık HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin