Fakty

20 3 0
                                    

1)Nikdo z tlupy nepřežil.

2)Fateful a Swift se v posmrtném životě stali opravdovým druhem a družkou.

3)Lunar své liščata porodila u Měsíčnice. S Fairem měli dvě nepojmenované liščata.

4)Tragic a Calmly spolu tajně chodili. V den, kdy umřeli se to chystali říct Almighty a oficiálně celé tlupě.

5)Lišče, které se Fate marně pokusila zachránit v úvodu, byl nejmladší syn Kind a Bravea. Byl také posledním přeživším z rodiny nově příchozích.

6)Jako poslední zemřel Galactic, který chránil svoji družku a děti. Bohužel to nezvládl a viděl je všechny zemřít.

7)Almighty o lidech věděla z dětství. Dva ji totiž zabili sestru, která se chystala tlupu opustit, aby žila jako samostatná toulavá liška.

8)Psí smečka se po vyvraždění tlupy usadila v lesíku přímo v táboře.

9)Almighty s Honest se vrátily do tlupy, když už se od tábora dostali první psi.

10)Almighty a Honest se od Měsíčnice dozvěděli o snu Fate. Měli v plánu tlupu na krátký čas přestěhovat než zjistí, jaké nebezpečí je čeká.

11) Foggy zklamal jako zástupce. Navíc i když naprosto vnitřně zpanikařil, tak si myslel, že se v táboře bude tlupa v bezpečí.

Myslíte si, že Fateful mohla zachránit svoji tlupu? Nebo to podle vás bylo nevyhnutelné?

Moje další knížka: 

https://www.wattpad.com/855439325-rozd%C3%ADln%C3%AD-jako-slunce-a-m%C4%9Bs%C3%ADc-%C3%BAvod

🎉 Dokončil/a jsi příběh Liščí tlupa: Šlo tomu zabránit? (DOKONČENO) 🎉
Liščí tlupa: Šlo tomu zabránit? (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat