Ден 4

2 0 0
                                    


21.04.2023г.

Днес беше още по скучно и на работа и след това. Но все пак излязох да тренирам, на косъм бях да не го направя. Използвах правилото на 3те секунди - ако се колебаеш за нещо, направи го преди да минат 3 секунди в обмисляне. Всъщност наистина действа този метод, колкото и странно да звучи. 

След малко ще започна да чета, но нека кажем, че за 21.04 имам нула прочетени страници. 

Днес на работа си мислех какви странични ефекти има „депресията" или други подобни на това състояние, върху мен. 

1. Спрях да говоря и да общувам с хора всекидневно за повече от 5/10мин. 

- преди излизах всеки ден, имах много приятели, с които да си говоря за каквото и да е. Сега повечето ми приятели ги виждам само в училище, но пък поне знам че сме приятели. Въпреки че след всичко случило ми се до сега, очаквам всичко от всеки. „Предатели много, как да се доверя?" Затова вече не правя обещания. Едва на себе си вярвам, камо ли на някой друг.

2. Слаба памет. 

- Паметта ми направо си взе багажа и замина на дълго пътешествие. От тогава започнах да си записвам всичко, дори най-малкото нещо. „Глупавият помни, умният записва" - както са казали хората. Но не ме ли прави глупав човек, това че не помня? Странно, но пък е по-лесно да си записваш. 

3. Смирение. 

- може би това че не говоря толкова много е защото вече не ми се говори, почти не ми се излиза, почти не ми се прави нищо. От както си тръгнах от компанията ми преди 3 години усещам в себе си частица смирение. Сякаш повече започнах да се интересувам от това как мислят хората, защо мислят, какво мислят и какво ги кара да постъпват както постъпват, да действат както действат. От доста дълго време спрях да се ядосвам толкова на хората, защото ги разбирам, макар и да не одобрявам понякога, но все пак разбирам. 

4. Принципи.

- от тогава се реших, че ще бъда принципен човек и ще се водя по принципите си до самия край. - Честност, Учтивост, Упоритост, Самоконтрол и Неукротим дух. Петте най-важни принципа за мен. Въпреки че в света, в който живеем - Честност, е принцип, който пречи понякога, но се старая в отношенията си с хората да го спазвам. 

Деня ще свърши след 4мин. 4 ден без да пуша - 2 ден никотин фри. Утре ще ставам рано, за да уча по статистика. Пълен ужасТ.

Лека вечер  

ДневникWhere stories live. Discover now