Ден 23

3 0 0
                                    

10.05.2023г. 

Естествено, че ще правя класно по мат и ще разбера за него в същия ден. Пълен ташак. Дано пича се смили над мен и ми пише пак 3 по милост. Иначе лоша работа. Ама сега като се замисля 3та ми е вързана за годината. 

И от преди малко ме навява една мисъл. Трябва да тренирам повече. Повече от сега и то много повече. Иначе нямам шанс. Трябва да се старая повече, за да се държа на върха и да катеря други върхове, а не да стоя на едно място. Усещам, че съм си възвърнала формата и имам около 20тина дена да надграждам колкото мога. 

И трябва да спра да забравям.

В петък ще съм в зала2 още от 17:30 чааак до 21ч. след това ще се прибера, изкъпя и отивам на кино вечер при К. и П. и Д. А събота ще направя една тренировка с И. и ще пътувам за село. Така че най-вероятно на 12.05.2023г няма да пиша тук. 

И трябва да сваля 2кг, защото на 26ти съм на бал, а на 27ми съм на рожден ден. Сега съм 57кг с пълен стомах, трябва да съм макс 55кг, за да ям и пия като куче два дни и пак да съм си 57кг. и после за седмица да сваля още 1кг да съм си 56кг и всичко да е точно. 

Това е напълно възможно, ако спра да се тъпча като прасе и скачам на въже поне по 30мин на ден, плюс някой спринт и корем за да се довърша. 

Ай лека вечер, че не ми се мисли как ш са оправям с тез батаци. 

ДневникWhere stories live. Discover now