Ден 6

3 0 0
                                    

23.04.2023г. /написано на 24.04.2023г./

Успях да се наспя, но събуждането ми беше доста изненадващо. Когато станах видях, че една приятелка ми е писала „Да не забравиш за довечера" съответно аз хал хабер си нямах за какво говори и я питах „Какво? Какво ще има довечера?" и тя ме уведоми, че сме щели да ходим на ъндърграунд парти, а аз съвсем забравих за това. Бързо се окопитих, казах на нашите, че ще ходя след залата направо там и останалата част от деня си продължи спокойно. Бях на село, говорих си с баба и така.

След залата адашката дойде да ме вземе и отидохме направо там. Това място, честно ви казвам, е в топ 5 на най-странните места, на които съм ходила и е на 1во място. Пълно със скейтъри и хора от всякакви възрасти. Имаше дори една черна котка и едно куче, което май беше глухо, защото стоеше точно пред тонколоните /не знам как издържа на този шум/. Партито приключи твърде рано и затова решихме да отидем на дискотека. Съответно от центъра тръгнахме пеша до един далееечен квартал. Отне ни 40мин да стигнем до там и като влязохме имаше 20 човека на кръст. Но въпреки това си изкарахме супер. 

Винаги отивайте на места с добра компания, ако нямате добра компания /и мястото не е безопасно да си сам/ по-добре не ходете в странни сгради с много скейтъри и тревомани. Честно казано първата ми мисъл като влязох в онова място беше „Е тая вечер ще се сбия с някой от тези тревоманчета". Нищо лично за тревоманите, просто точно онези не ми изглеждаха надеждни хора. 

Също така тогава пуших, за нощта изпуших около 10 цигари. 

Както и да е, прибрахме се в 2 тъй като на следващия ден/днес/ имах тест по статистика и трябваше да се наспа. 

Лека нощ


ДневникWhere stories live. Discover now