28.04.2023г. /написано на 29.04.2023г. около 02:00ч./
Хем се сетих, хем пак забравих. Това нещо к-драмите, много разсейващи бе, ебахти.
Днес беше хубав ден. На работа мине добре, въпреки че много се изморих. Сутринта забравих да си изпия магнезийя и мускулите на краката ми бяха леееща.
След работа бях на театър. Беше супер, отдавна не се бях смяла така. Ако можех много често бих ходила, стига да имам с кого. По принцип трябваше да се прибера след това, да тренирам, да се изкъпя, да ям и да си гледам к-драмата. Но просто не исках да се прибера, исках малко да постоя навън и да си говоря с М., затова предложих да седнем да хапнем.
Прибрах си се пак по никое време, шофьора на автобуса беше пуснал Азис за настроение по време на последния курс, ама все пак си пуснах Джимин на слушалките, че не бях в настроение за Сен Тропе.
Тези дни ми излизат супер много препоръки за к-драми и филми и просто нямам търпение да ги изгледам всички. Ако някой случайно си търси нещо за гледане, да ми пише.
Въпреки че с тези сериали и филми пренебрегвам до голяма степен целта ми да прочета 23 книги за тази година. Но силно се надявам да наваксам по някое време на годината. Аз си знам, че скоро ще ми писне да гледам и пак ще се разчета. Обаче трябва да прочета до края на юни 12 книги, за да вляза в ритъм, а това силно ме съмнява. Но пък не е невъзможно, даже напротив. Просто трябва да спрат да излизат хубави драми и това е.
И без това тъпия хелс китчън вече стана наистина тъп. Как можаха да изгонят Цвети, напрао ш откача, ей! Чакам го цяла година тва предаване, накрая ми го пускат за два дни в седмицата и на всичкото отгоре го ебът от всякъде. Признавам, че този сезон е най-добрия от всички до сега, ама ай малко да се стягат, кви са тия тъпотии. Цвети ш ми гонят те, ебахти.
Ядосах се!
Ай лека вечер.
YOU ARE READING
Дневник
Teen FictionЗа хора, които се чувстват незначими, малки и слаби. За тези, които са на никъде в капана на комфортната си зона. И за онези, които искат да променят нещата. Тук ще записвам своите мисли и чувства, дори да не ме бива много в изразяването им. Правя г...