Ден 37

3 0 0
                                    

23.05.2023г.

Днес като по чудо успях да се наспя. Заспах около 2 или 3 и станах 6.45 в 7 тръгнах от нас и отидох в зала2, за сутрешна тренировка. Отидох супер рано и седнах пред залата да хапна малко. То пък бахти гадната закуска - овесени ядки с малко повечко BCAA вместо захар и беше хем сладко, хем кисело щото нали все пак BCAA си е киселина. Тренирахме около час и нещо, но не можах да се раздам на 100% можех и повече, но сякаш желанието да тренирам другата дисциплина, на която също ще се състезавам, а не тренирам достатъчно - ме обземаше. И все пак се изпотих малко, не е като нищо да не правех. А аз доста трудно се изпотявам. Колкото и да тренирам капки пот от мен не текат. 

После се прибрах и заспах в хола до към 1. Станах, изкъпах се и излязох с един приятел. После направо отидох в залата тренирах с Д. после и другите дойдоха. Отново същия филм като неделя. Не знам какво да правя с тези деца вече. Предпочитам да спра да ги тренирам и да отворя клуба след една - две години, отколкото да продължавам да стоя на едно място с тях без развитие. Но сега като се замисля - не може да се отказвам при която и да е трудност. Знам, че все има някакъв начин да се справя със ситуацията, но още не знам какъв. Трябва да има начин, няма как да няма. И трябва да го намеря. Поне до края на юли, защото някъде към август ще имат изпит, а те са на никъде. И с тва състезание не знам кво ш прайм. Само се ядосав, че И. не тренира достатъчно, а иска да се състезава. 

Абе хора, в момента, в който започнете да се занимавате с нещо. Си поставете някакви цели. Има три вида цели за мен - 1. Близки цели - за в близкото бъдеще, като състезания, сваляне на килограми и т.н.  2. Далечни цели - цели за в края на годината или след месеци - като прочетени книги, успех в училище - нещо, което постепенно можете да го доближите.  и 3. Недостижими цели - или накратко мечти - като европейски шампион, световен шампион, най-добър лекар, бяла лястовица да спечелите и т.н. - нещо, което сами не си вярвате, че ще постигнете, но въпреки това да мислите за него всеки шибан ден, да се стремите към него всеки шибан ден. 

И отново стигам до заключението, че за да успееш в този живот трябва да имаш няколко неща и да нямаш няколко неща. 

Да имаш - или богати родители с богати родители, или болна амбиция

Да нямаш - или да нямаш чувства, или... не се сещам, това още не го знам като се сетя някой ден ще го напиша. 

Лека вечер. 

ДневникWhere stories live. Discover now