Ден 38

3 0 0
                                    

24.05.2023г

Днес имаше манифестация и реших да отида, тъй като ми е последната. Бях с В. през цялото време и си изкарахме добре. Само дето едни малоумници ни издразниха като започнахме да вървим и явно не може да минем без скандали. Честно казано днес за пръв път си говорих толкова много с В. надявам се да съм била приятна компания. Дори в училище не сме си говори толкова. Беше забавно. 

После исках да изляза с К. и П., но се оказа, че нямам време, тъй като имах уговорка с Р. да гледаме бързи и яростни. И айде газ през единия автобус - там пък беше пълен гъч, като сърми по Коледа. Като слязох вървях до втория автобус - айде пак гъчкане. И накрая успях да стигна в мола. А там пуууусто, никой няма. И си седнах, хапнах си, Р. дойде със сестра си и така.

Аз ппц не съм фен на бързи и яростни, смисъл предпочитам марвел. Ама, сега бяхме на 4DX и се изкъртих. Нищо, че нямах много голяма представа какво се е случвало преди и тук таме някои герои ми убягваха. Но 4DX-са беше БРУТАЛЕН. Напрао те хвърля от стола, нямам търпение да отида на венъм като излезе или ънчартет или което и да е интересно филмче. 

Та после много се двоумих, дали да ходя на тренировка в зала2, тъй като трябваше и кола маска да си правя като се прибера. Ама накрая си викам - не брат, тряа отидеш и без тва петък няма да ходиш. И така отидох, тренировката беше сравнително добре. После се прибрах, една бърза кола маска, изкъпах се, хапнах и сега почвам втори сезон на Др Хаус. 

Лека вечер. 

ДневникWhere stories live. Discover now