Tacha-Wongteerawit (Kon Dearw)a fost logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza acordurilor de afaceri și a avantajelor reciproce aduse de un contract de căsătorie al moștenitorilor direcți convenit de către Maeștrii Familiei.
Primul din familia Chen care a aterizat în Thailanda a fost un comerciant chinez care a călătorit pentru a face afaceri în Thailanda și a avut ocazia să facă afaceri cu străini care importau mașini la începutul perioadei Siam, în timpul domniei regelui Rama al V-lea.
O nebunie pentru mașini în rândul familiei regale și al aristocraților.
După multe generații, familia Chen a decis să deschidă oficial o companie privată de import de mașini, Chen Family Dealership, și astfel să domine pe cât posibil piața thailandeză de import de mașini, folosind experiența din trecut până în prezent.
Familiile chineze au adesea mulți frați și surori, iar experiența fraților care concurează pentru bogăție până în punctul de-a dispărea familia (crima viind des întâlnită în această familie) ,Asa ca capul familiei Chen a aplica politica unui singur copil.
Până acum, generația actuală, șeful familiei Chen îl are pe Phayak ca unic fiu, iar bătrânul Chen a fost de acord cu logodna lui Phayak cu Tacha Wongteerawit.
Negocierile de logodnă au început cu Tacha-Wongteerawit(Kon Dearw), la o vârstă fragedă.
Un tânăr care s-a format la o școală de renume mondial, era frumos și manierat, cu o față dulce care a primit mereu afecțiune de la cei din jur.
Cuvintele tânărului erau atât de drăguțe... cu cât își spunea mai mult Frate Dearw, cu atât era mai adorabil.
Kon Dearw... era mărul ochiului președintelui unei companii naționale de import de piese auto, dar nu era singurul fiu al tatălui său.
A fost trimis să studieze în Anglia nu pentru că familia lui era bogată, ci pentru că nu se putea integra cu noua familie a tatălui său.
Mama vitregă a lui Kon Dearw nu a fost la fel de rea ca în dramă, dar a fost în mod deliberat distantă. Cei doi frați vitregi, care aveau aproximativ aceeași vârstă cu el, plecau adesea când Kon Dearw venea să se joace cu ei.
Când căminul care obișnuia să fie cald a devenit ca un exces, un copil de șapte ani nu a putut înțelege lumea complexă a adulților. Întrebarea la care nu i se răspunde... îl face pe drăguțul Kon Dearw să devină un băiat rău.
Amintirile :
,,În copilărie, lui Kon Dearw nu-i plăcea să stea acasă, își amintește vag că era entuziasmat când tatăl său l-a dus de acasă într-o casă mare de lângă râul Chao Phraya. Dacă vine aici, tatăl lui nu-l va mai certa, tatăl lui îl va scoate să mănânce mâncare delicioasă, iar mama vitregă și frații vitregi nu vor veni.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...