Hia Yi a plecat acasă pentru a-și recupera logodnicul , a înțeles că Kilean Wang a spus că s-ar putea să nu-l cunoască pe Kon Dearw.
Nu se cunoșteau, în ultimii șapte ani nu observase niciodată ce fel de persoană era, cel puțin acum două lucruri aștepta să afle.
Kon Dearw care l-a aruncat la pământ și Kon Dearw care a îndrăznit să-l certa... Nu uita niciodată. Phayak Chen promite să-și amintească aceste două povești până în ziua în care va muri.
Privirea lui cu ochi ascuțiți către persoana așezată lângă el, Kon Dearw încă părea puțin mic în brațe cu o pernă putredă. Pe suportul pentru pahare de langa scaun, se afla o cana in forma de porc, sau urs cu urechi lungi, Nong...
Cand ochii lui mari si rotunzi se intalnesc, Phayak si-a intors fata spre geam.
Cu cât gândește mai mult, cu atât devine mai stresat... Ceea ce cei mai buni prieteni nu vor ști niciodată este că tot timpul a încercat să-l abordeze pe Kon Dearw în felul său.
Dar sunt multe dificultăți precum... privirea lui Kon Dearw.
Inima i-a bătut până la frustrare când acele gene lungi pâlpâie în apropiere.... zâmbetul.... când cealaltă parte la strigat Hia sau chiar cea mai mică grijă când s-a întors acasă, a pierdut totul.
Kon Dearw este o persoană caldă... Este de nedescris că atunci când vine acasă să-l vadă pe Kon Dearw...., chiar simte că s-a întors acasă, și cum dracu îl va ajuta acest sentiment să câștige?
"Dacă sunt aprig...., nu pot fi înverșunat cu el... dacă vreau să mă certe, mă simt grijuliu să cedez în fața lui, dacă vreau să insist... Nu sunt sigur dacă o pot face....eu trebuie să fug din propria mea casă. Ei bine, mereu am pierdut de când Kon Dearw era încă un băiețel până acum... Este același lucru, dar mai rău decât înainte."
Phayak a oftat când a ajuns în sfârșit la showroom. Chiar dacă mersul era dificil, presiunea personală l-a făcut să refuze sprijinul bodyguarzilor, târându-se până la liftul privat de lângă showroom.
--Mergi încet Hia, vei cădea.
--Pot să merg.
--Ar trebui să te ajut.
Înaltul Hia Yi încremeni când brațul mic al lui Dearw se ghemui în jurul taliei lui. Kon Dearw era la fel de înalt ca umărul lui. Phayak a vrut să-l retragă pentru că trebuia să se sprijine pe el, dar Dearw era foarte puternic. Chiar și acum este sigur că și Kon Dearw era foarte puternic, dar el este... ei bine, nu era. Așa că a trebuit să-și pună brațele în jurul umerilor și să meargă împreună.
Etajul trei al showroom-ului a fost proiectat ca o reședință privată. Phayak locuiește aici de la vârsta de paisprezece ani. Pentru el, aceasta este casa... O casă ocupată de un câine.....
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...