Tacha Wonateerawit revizuiește din nou prezentarea de design de nuntă de la organizatori pe iPad.
Chiar dacă a discutat părțile importante cu organizatorii înainte de accidentul lui Hia-Yi, Hia-Yi nu și-a exprimat niciodată părerea pe atunci. Tacha își dorește ca nunta să fie cât mai frumoasă, în ciuda planului de sabotaj al nunții.
Cel puțin vor fi fotografiați împreună la ceremonie. A încercat să găsească momentul în care Hia-Yi era liber, dar Hia-Yi venea acasă epuizat în fiecare zi. Și astăzi, Hia-Yi va fi acasă târziu pentru că s-a întâlnit cu Hia-Lian. L-a întrebat pe Kuea și i s-a confirmat că Hia-Yi a mers la Pentagon și a vorbit cu Hia-Lian încă de seara.
Khon Diaw vrea să discute cu Hia-Yi despre multe lucruri, nu numai despre nuntă. El dorește să vorbească despre trecutul lor, despre puma, despre memoria lui pierdută și despre Hia-Yi care își recâștigă memoria. Ei... nu s-au înțeles atât de mult.
— Eşti acasă... Oh.
Mirosul de alcool se răspândește de îndată ce Hia-Yi iese din lift. Khon Diaw se ridică repede și se apropie de el. Nong îl conduce acolo și țopăie în jurul picioarelor lui Hia-Yi, iar Hia-Yi îi împinge fundul de picior. Khon Diaw zâmbește amuzat la priveliștea hilară și își înfășoară brațele în jurul taliei ferme pentru a-l susține pe Hia-Yi. Hia-Yi se clătina de parcă ar fi pe cale să cadă. Se uită la Khon Diaw cu fața roșie înainte de a-l săruta din senin.
--Nong-Diaw...
— Ești beat. Lasă-mă să te duc pe canapea.
Obrajii moi se încălzesc. Gustul de alcool din gura lui Khon Diaw aproape că îl îmbătă. Bețivul Hia-Yi nu este ușor de manevrat. Ochii ageri ai lui Hia-Yi sunt străluciți și iubesc așa cum sunt rareori, și acel zâmbet plăcut... El este și rapid. Odată ce sunt pe canapea, Hia-Yi îi smulge talia lui Khon Diaw și îl pune în poală.
— Ești supărat că am venit târziu acasă?
— Nu. M-ai sunat.
— Ai fi fost supărat dacă nu aș fi făcut-o?
--As fi fost îngrijorat și sunt supărat când sunt îngrijorat”
Chicotul și mirosul de alcool îl fac pe Hia-Yi deosebit de cochet. Nu e chiar atât de beat, din moment ce poate conversa bine. Este rar să-l vezi pe Hia-Yi îmbătându-se, cu excepția cazului în care a băut lichiorul chinezesc cu Pa. în prima lor noapte.
— Ce făceai, hmm?
--revizuiam prezentarea nunții de la organizatori. Vrei să-l vedem împreună?
--Sigur.
Tacha întinde mâna după iPad și îi arată lui Hia-Yi planul de nuntă. Hia-Yi își sprijină bărbia pe umărul mic în timp ce ascultă vocea dulce care explică totul.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...