Phayak Chatdecha Chen crede că este timpul ca ei să aibă o discuție de la inimă la inimă.În ultimii șapte ani, ei nu au fost mai diferiti de doi străini care s-au logodit fără să învețe unul despre celălalt. Nu-l cunoaște pe Tacha și invers. Nu este corect. Deși nu se pot înțelege într-o zi sau două, ar trebui să fie de acord să învețe mai multe unul despre celălalt în anumite moduri în viitor. Nunta se apropie, deși nimeni nu a menționat asta pentru că tocmai a fost externat. Multe lucruri sunt încă în dezordine, accidentul, cursa de F1 și neînțelegerea lui Tacha.
Cu toate acestea, ei trebuie să amâne discursul, deoarece sunt oaspeți neinvitați la showroom. Phayak se oprește înainte ca Wonateerawits să-i aștepte la primul etaj. Managerul stă politicos pe o parte, arătând tulburat.
-Ce mai faci, Yi?
Phayak vrea să își bată joc de viitorul său socru, căruia se preface că îi pasă de el. Dacă nu ar fi fost Tacha, care merge după el, ar trece pe lângă ei și ar urca imediat la etaj.
— Bună, unchiule. Bună, mătușă...Tem...Tam.
- Îmi cer scuze pentru vizita bruscă. Am auzit că ai fost externat și am vrut să te verific. Nong-Tam a adus un coș cadou pentru tine.
Phayak ridică din sprâncene spre sora vitregă a lui Tacha care se ridică și îi dă coșul cadou. El doar dă din cap și îi spune managerului să o ia în schimb. Are o singură mână utilizabilă. Au crezut că va elibera mâna lui Tacha pentru a lua asta? În visele lor. Phayak nu a spus nimănui că a fost externat. Echipa lui de livrare de la aeroport nici nu știa că va apărea. Primul străin pe care l-a întâlnit după ce a fost externat a fost domnul Shen... Wongteerawiti au ochi și urechi peste tot.
- Tată, mamă, salut. A trecut ceva vreme, Nong-Tem, Nono-Tam.
--Nu te-am putut contacta.?De ce nu mi-ai preluat apelurile?"
Vocea mustrătoare îl enervează pe Phayak. Este adevărat că este tatăl lui Tacha, dar Tacha nu a fost niciodată cu Wongteerawiti de când Chen l-au trimis în Anglia când era copil. S-ar putea să nu fie treaba lui Phayak să se amestece în problema familiei altcuiva. Cu toate acestea, pentru Chens.. tipul mai tânăr nu este altcineva. ...Acest loc va aparține întotdeauna lui Tacha.
Silueta înaltă se întoarce și îl trage pe tipul mai tânăr lângă el. Micuțul pare vizibil inconfortabil. El strânge ușor mâna tipului mai tânăr și își împletește degetele cu ale lui. Tacha ridică privirea cu ochii săi mari și rotunzi și îi zâmbește, iar Phayak își încurcă ușor buzele. Zâmbetul dispare când se întoarce către oaspeții nepoftiti.
-- Nong-Diaw a fost ocupat să aibă grijă de mine... Am brațul rupt, după cum poți vedea. E greu să mă mișc.
-- Oh, e grozav. Am venit și noi aici să vă verificăm. La urma urmei, nu suntem străini. Ah, Tem va absolvi după acest semestru. Ca și alți băieți, îi plac mașinile, așa că sper că poate fi de ajutor ,pentru tine.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...