Micul băiețel Phayak devenise un adolescent înalt, avându-l ca model pe tatăl său. Trecerea de la școala elementară la școala gimnazială a venit cu mai multe schimbări. Makorn îi dăduse sarcina de a fi lider.
Un lider trebuia să protejeze... așa că îi dăduse Lele, primul lui puma. Tatăl său spusese că Lele era asemănător cu Phayak când era tânăr. Puma era un pui. Nu putea avea grijă de el și avea nevoie de atenție.
Un lider trebuia să aibă grijă de oamenii de care era responsabil... Makorn i-a prezentat un băiețel cu ochi mari și rotunzi ca de păpuşă, spunând că se numeşte Khon Diaw... Nong Diaw va fi logodnicul lui şi va rămâne cu el pentru totdeauna, așa că Phayak trebuia să aibă grijă de el.
Phayak nu era sigur cât de lungă era eternitatea sau dacă băiatul îi plăcea suficient de mult încât să rămână cu el pentru totdeauna, dar Nong Diaw era atât de mic şi chiar mai dolofan decât Phayak când era tânăr. Fiind frate mai mare, trebuia să aibă grijă de băiat cât putea de bine. L-a dus pe copil să se bucure de priveliștea de la fereastră, i-a dat gustări, s-a jucat cu el şi l-a băgat înăuntru când îi era somn.
Având-o pe Nong Diaw în viața lui, umpluse golul din inima lui. Fiind un frate care nu a putut avea grijă de surorile sale din cauza divorțului părinţilor săi, Phayak şi-a dedicat toată inima lui Nong Diaw. Tacha era adorabil. Când au făcut o plimbare împreună, copilul ținea cu mâna lui degetul mic al lui Phayak. Brațele lui minuscule s-ar agăţa de gâtul lui Phayak în timp ce era purtat. Lui Phayak i-a plăcut când Nong Diaw l-a numit Hia Yi. Hia Yi... Indiferent ce făcea Nong Diaw, el se întorcea și striga pe Hia Yi.
Phayak a vrut să fie Hia Yi al lui Nong Diaw pentru tot restul vieţii.
Phayak a trebuit să aibă grijă de puma în creștere și de copil. Munca tânărului şef Chen era atât de agitată încât nu a avut timp să se gândească la altceva. Nici măcar nu a avut timp pentru noul său prieten, pe care abia îl cunoștea... Gilayn Wang.
Deoarece numele lor adevărate aveau două silabe şi numele lor de familie erau chinezeşti, s-au aşezat împreună. Profesorul a crezut că nu vorbesc bine thailandeză si din moment ce era prima lor zi la o şcoală internațională, se puteau ajuta reciproc comunicând în chineză. Dar el a greșit. Lian vorbea ceva Teochew*, dar nu vorbea deloc engleza, în timp ce Phayak vorbea chineză, dar engleza lui era mai proastă decât a lui Lian.
*(N/T: Este un dialect al limbii Min Nan, o familie de limbi chineze.)
De mic, Phayak fusese întotdeauna un lider. Era şeful școlii sale elementare și nu întâlnise niciodată un coleg atât de enervant. Phayak a recunoscut în sinea lui că nu şi-a putut construi influența la o nouă școală într-o zi. Toți seniorii erau mai în vârstă decât el. Gilayn Wang era şi el mai înaltă.
Oamenii inteligenți știau când să lupte sau să se retragă și să aștepte timpul lor. Cel puţin a trebuit să suporte Gilayn Wang deocamdată. Așteaptă și vezi. Phayak l-ar fi bătut până la moarte când va crește.
-Urăsc această școală internațională, dar tatăl meu a spus că este o școală bună și că pot învăța engleza aici. Trebuie să o învăț bine pentru că de curând ne-am îmbogăţit. ....Nu trebuia să ne îmbogăţim. Nu pot citi nimic din toate astea. Și tu? De ce studiezi aici?
Phayak nu credea că familia lui era bogată sau altceva. Chens fuseseră negustori de generații. Pe atunci, afacerea lor nu era deloc grozavă. Uneori erau insultați pentru că sunt chinezi zgomotoși. Societatea se îmbunătăţise, totuși, iar oamenii începuseră să admită că Chens sunt bogaţi.
-Nu vreau să studiez departe de casă. Această școală este cea mai apropiată de casa mea. Tatălui meu se teme că voi fi răpit din nou
-Woa, ai fost răpit? Suna bine.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...