Phayak Chatdecha Chen zâmbește cât de entuziasmat este băiatul mai tânăr. Silueta înaltă își sprijină șoldurile de blatul din bucătărie, lăsându-l pe Tacha să scrie pe brațul lui, după cum dorește. Va fi eliminat, așa că azi este ultima lui zi de aceast ghips al naibii de enervant.
--Gata. Hai sa facem o poza ca amintire. Nonggg, unde esti? Vino sa faci o poza cu noi.
Phayak își aruncă ochii atenți asupra modelului alb cu „My Iron Man” scris pe ea cu litere mari.
La scurt timp după aceea, Nong-Diaw se întoarce cu micul doo într-o haină curcubeu cu aripi minuscule. Când ochii ei bulding îl întâlnesc pe Phayak, ea își mișcă rapid picioarele anterioare pentru a-i atrage atenția. Phayak se încruntă la supraexcitarea ei. Acum ea se află în cadrul între el și iubitul lui, iar costumul ei îi fură lumina reflectoarelor.
--Hia-Yi, poartă Nong pentru mine. Ea vrea să fie cu noi
Phayak își lasă ceașca de cafea jos și îl ia pe Nong în brațe. Râsul fericit al lui Khon Diaw îi uşurează încruntarea. Câinele cu ochi bombați este mic, așa că o poate ține cu palma sub burtă
Secretara lui, care așteaptă lângă ușă, ia telefonul și îi fotografiază. Lui Phayak nu-i place să facă fotografii sau să știe să acționeze sau să pozeze. Pur și simplu stă acolo ținând câinele spre cameră, lăsându-l pe tipul mai tânăr să facă semnul păcii, să-și încline capul și să-l ia pe Nong înapoi.
--Zâmbește, Hia-Yi
--Eu zambesc.
--Nu contează dacă doar îți curbezi buzele. Zâmbește mai luminos.
Khon Diaw împinge colțul buzelor lui Phayak cu degetul mic. Ochii încântați îl fac pe Phayak... să zâmbească puțin mai luminos. Își lasă privirea spre vârful drăguț al nasului tânărului... și buzele moi. Și apoi, câinele înnebunit de atenție sare din brațele tipului mai tânăr și îl sărută pe buzele lui Phayak.
--Nong! Aproape că te-am lăsat. Ce obraznic.
Phayak se uită cu privirea la câinele cu ochi bombați. Acesta trebuia să fie sărutul lui dulce cu Nong-Diaw! Saliva câinelui este peste tot pe față! Sentimentul de a merge să scoți gipsul este... în sfârșit!
Phayak s-a gândit că îl va avea până se vor căsători și acel câine cu ochi bombați va naște o fermă de căței cu picioare de ghimbir. În sfârşit o să dispară... Trebuie să se fi distrat să se încurce cu el în tot acest timp, nu? În timpul călătoriei la spital, Phayak se simte foarte mulțumit!
--Mâine avem o ședință înainte de nuntă. Programul tău este strâns, deoarece nu avem mult timp.
Filmarea de dinainte de nuntă a fost amânată până când nunta este după colț din cauza ghipsului lui Phayak. Tata trimite cardurile de invitație partenerilor și prietenilor lor, în timp ce bodyguarzii le trimit unor persoane mai puțin importante. Phayak vrea să-i trimită invitația domnului Shen punându-l într-o cutie poștală cu cea mai ieftină ștampilă. Lui Phayak nu i-ar păsa dacă ar fi livrat în siguranță sau nu. Domnul Shen nu are nevoie să vină.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...