Capitolul 11

80 6 2
                                    


Război

Phayak Chatdecha Chen s-a trezit devreme din obișnuință. De obicei, fie se ridică imediat din pat pentru a se antrena cu bodyguarzii pentru a transpira înainte de a merge la muncă, fie se îmbrăca când trebuia să lucreze în afara orașului.

Dar în acea zi a zăbovit pe părul pufos al persoanei de pe brațul său. Capul lui Tacha se sprijinea pe pieptul lui zgâriat.

Cu o seară înainte... indiferent cât de frustrant a fost, a trebuit să recunoască că Nong Diaw era super drăguț. Singurul său braț utilizabil aproape îl uzase până când Nong Diaw îl păși peste el. Obrajii lui moi erau roșii. Ochii lui mari și rotunzi s-au întors...

<<...Te voi ajuta, Hia Yi.»>


Dulceața era în contrast cu răutatea. Exact ca în noaptea aceea... Prima lor noapte.

Cu ani mai devreme, Phayak Chatdecha Chen era un tigru de douăzeci și șapte de ani, căruia îi era frică să devoreze prada în casa lui , în timp ce Tacha era moliciunea fragilă pe care Phayak  dorea să o păstreze până când era momentul potrivit.

El a vrut ca totul să înceapă atunci când relația lor era mai bună decât era atunci. Khon Diaw, în vârstă de douăzeci de ani, arăta ca un elev de liceu. Era atât de mic și doar în jurul pieptului lui Phayak... Cine ar fi crezut că băiatul mai mic va iniția relații intime când Phayak nu putea protesta? Lichiorul chinezesc pe care l-a cumpărat tatăl lui Pa și Lian  i-a oferit lui Tacha șansa de a-l prelua pe Phayak, care abia putea să rămână conștient.

Nu avea control asupra lui însuși. Când corpul moale s-a apropiat de el, acele mâini mici au devenit toate răutăcioase și ochii mari și rotunzi străluceau ca milioane de stele, Phayak știa că pierduse.

Orice și-ar fi dorit iubitul lui, el a fost dispus să i-l ofere. Vocea blândă îi șopti numele iar și iar... Dacă Khon Diaw ar fi cerut Reprezentanța Chen, ar fi semnat contractul fără să se gândească.

Cu toate acestea, tânărul a fost răutăcios într-un fel pe care Phayak nu se aștepta. Cel puțin era suficient de conștient încât să stea pe el. Mândria lui aproape inexistentă nu a fost în întregime deteriorată.

Tacha era atât de moale. Phayak și-a apăsat nasul pe pielea palidă și și-a lăsat atingerea peste tot. Era conștient de monstrul uriaș din interior care voia să-l înghită pe băiatul mai mic dintr-o singură mușcătură.

Încercase să fie drăguț... să facă prima dată iubitului lui memorabilă, dar nu o făcuse suficient de bine. Lacrimi mari curgeseră pe obrajii lui moi. Plânsul blând al lui Tacha umpluse camera în timp ce el se strângea în jurul lui Phayak atât de tare încât îl făcu să-și piardă controlul.

Lucrul care l-a deranjat a fost că avea o întâlnire dimineața. Tata  sau îl sunase atât de devreme încât ratase prima lor dimineață împreună... prima lui dimineață cu Tacha. Ar fi trebuit să mai fie acolo cu  băiatul mai mic pentru a îi calma durerea, șocul sau dezamăgirea.

Constrâns de statutul de conducere al lui Chen și de responsabilitățile pe care le-a asumat, nu și-a putut permite să-și acorde prioritate vieții personale...

Din fericire, ministrul de finanțe era pe cale să-și dea Chihuahua-urile înțărcate, așa că Phayak a cerut unul dintre ei,  câine cu ochi și cea mai amuzantă față din canisa.

Când s-au întâlnit prima dată, câinele fusese singurul care sărise în sus și încercase să-i atragă atenția cu labele din față. Părea... cam amuzant.

Phayak s-a gândit că ar putea ajuta. Iute, secretara lui a scos fundita albastră cu un farmec plat inscripționat „CHEN”, genul folosit pentru a lega cutiile de chei ale mașinii pentru clienții săi și l-a legat de gâtul câinelui. Amuzantul cățeluș devenise instantaneu un câine de onoare.

Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum