Phayak Chatdecha Chen stătea la fereastră cu mâinile în buzunare, privind strada Sukhumvit încruntat. Avea buzele uscate, avea chef de fumat, dar se abținea. La picioarele lui se afla câinele cu ochi zgomoți, îmbrăcat ca un rechin, care priveau împreună blocajul.
După ce i-au spus lui Khon Diaw despre surorile sale, el și băiatul mai mic au avut nevoie de timp pentru a procesa totul.
Phayak l-a lăsat pe Tacha așezat cu Kuea pe canapea, în timp ce se liniștea lângă peretele ferestrei. Neînțelegerea a fost neașteptată. Nici chiar Phayak însuși nu știa cum să înceapă să dezvăluie acea poveste problematică.
Soții Chen au avut un fiu pe generație. Era adevărat că era singurul fiu al tatălui său, dar nu era singurul fiu al mamei sale.
A fost o problemă de adulți de la care părinții lui i-au interzis, deoarece a existat o fisură în relația lor. Părinții lui trecuseră printr-o perioadă grea când Phayak avea cinci ani și se terminase cu plecarea mamei sale.
Phayak, în vârstă de cinci ani, nu înțelegea mare lucru, dar părinții l-au asigurat că problema adulților nu era problema lui. Își putea vedea mama ori de câte ori dorea și tatăl său nu l-ar fi împiedicat niciodată să o facă.
Prin urmare, Phayak nu intervenise niciodată. Situația a durat un an și s-a încheiat cu divorț. Tatăl ei crezuse că mama ei va înceta să fie supărată după un timp.
Cu toate acestea, oamenii lui Chen din toate generațiile au fost mereu ocupati cu munca și au eșuat ca soți.
Cinci ani mai târziu, tatăl său terminase de construit circuitul de F1, iar mama sa se recăsătorise și avea două fiice.
Bătrânul încăpățânat a fost jignit și nu și-a mai pomenit niciodată mama. El i-a interzis chiar lui Phayak să o vadă și cum a putut un băiețel de zece ani să meargă împotriva tatălui său?!
Phayak, în vârstă de zece ani, era supărat pe tatăl său pentru că l-a împiedicat să-și vadă mama. Mai important, el ratase să se joace cu surorile lui. Una era la vârsta aceea la care nu se putea opri din vorbit, în timp ce cealaltă începea să se târască!
Bătrânul încăpățânat se temea că mama lui își va folosi fiicele ca unealtă pentru a-l lua pe Phayak de la familia Chen. Fiind la fel de paranoic ca un bărbat cu un singur copil, tatăl lui se temea că mama lui va încerca să obțină custodia lui Phayak. În cele din urmă, tatăl său îi găsise un nou membru al familiei... Tacha Wongteerawit.
Mândria îl făcuse pe tatăl său să privească cu dispreț familia mamei sale. De asemenea, i-a urât pe Inging și pe Anan, deoarece erau fiicele noului soț al fostei sale soții.
Toate actrițele de top lucraseră cu familia Chen, cu excepția lui Inging. Tatăl său avea tot dreptul să nu se asocieze niciodată cu Inging și Anan, dar sângele din trupurile lui Phayak și al surorilor lui era cel al mamei lor. Phayak și-a vizitat întotdeauna în secret mama și surorile...
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...