— Te voi duce la Pentagon în seara asta.
- De ce?
Tacha Chen nu mai face cafea pentru Hia-Yi și se întoarce către silueta înaltă care se sprijină de tocul ușii. Mâna mare ține o țigară neaprinsă și o brichetă.
Tacha își lasă privirea spre ceașcă... Hia-Yi este topless. Știind că Tacha se înroșește, Hia-Yi chicotește... Ce tachinare.
Cursa de F1 s-a încheiat de zile întregi, dar Hia-Yi nu s-a întors la muncă, spunând că nu și-a epuizat cota de absențe. Tacha nu a putut argumenta pentru că Hia-Yi a insistat că va depune o plângere la Ministerul Muncii dacă va fi obligat să lucreze... Cât de rău.
- Gândește-te la asta ca la petrecerea de după nunta noastră. Îți voi prezenta prietenii mei. Poți să-ți aduci prietenii acolo, ca să-i cunosc.
Când s-au logodit, cercul social al lui Hia-Yi era ceva exagerat pentru Tacha. Hia-Yi nu i-a prezentat prietenii sau nu i-a invitat. Au fost acele momente rare când Pa i-a spus lui Hia-Yi să-l ia pe Tacha cu el și a ajuns să se întâlnească cu prietenii lui Hia-Yi la acele evenimente sociale.
În afară de asta, Kuea Keerati ia spus despre unii dintre prietenii lui Hia-Yi. Tacha a aflat în acest fel despre cercul social al lui Hia-Yi.
Acum că Hia-Yi și-a menționat prietenii, Tacha își amintește cât de dificil a fost planul său de evadare. În ciuda faptului că scăpa de oamenii lui Chen la nuntă va fi greu, Tacha credea că Hia-Yi îl va ajuta. Cum de Hia-Yi nu era de partea lui? Prietenii lui l-au dublu și ei!
-Bine. Toată lumea trebuie să-mi spună ce se întâmplă!
Tacha Chen a vizitat Pentagonul de două ori. Kuea Keerati l-a dus acolo să-l spioneze pe Hia-Yi, care era cu Chatchada... sau Inging. Păreau o potrivire perfectă unul lângă altul. Într-adevăr o potrivire ideală. Hia-Yi i-a zâmbit atât de amabil lui Inging. Tacha a confundat asta ca Hia-Yi și-a dăruit iubirea altcuiva, dar nu a fost cazul... A fost o dragoste frățească pentru sora lui.
Phayak îl trage pe Tacha în brațele lui calde și își apasă nasul pe obrazul lui moale. Tacha este timid de vocea blândă a lui Hia-Yi care spune:
- Bună dimineața
Acum că sunt căsătoriți, Hia-Yi s-a schimbat. Hia-Yi a înghițit un balsam de rufe!
-Mirosi bine.
-Este cafea de calitate superioară... Hia, dă-i drumul..
— Nu... mă refer la obrazul tău.
Inima lui Tacha lucrează prea mult... Hia-Yi nu era atât de cochet înainte de a se căsători.
— Bună... fac cafea.
— Bea-mă în schimb.
— Nu ești cafea.
- gust la fel de bogat. Dacă nu mă crezi, poți să bei o înghițitură
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...