Prima zi de mers la lucru cu Hia-Yi se grăbește. Din moment ce Hia-Yi nu se va ridica din pat, vor întârzia. În plus, starea lui Hia-Yi îi face imposibil să fie rapizi. Brațul lui rupt este în cale și nu se poate mișca liber. Este destul de greu să-l aduci pe Hia-Yi în baie pentru că Hia-Yi se încăpățânează, refuzând să-l lase pe Khon Diaw să-l ajute la duș. Se ceartă până când Hia-Yi cedează în sfârșit. Este mai greu decât să faci baie unui copil! De ce este Khon Diaw atât de timid...? Nu e ca și cum n-ar fi văzut niciodată trupul lui Hia-Yi. Chiar l-a atins!
- Dacă m-ai lăsa să ajut fără să lupt, am fi terminat de mult.
Khon Diaw ignoră încruntarea și se preface că nu aude scrâșnind dinții. Nu e vina lui. Au întârziat. Hia-Yi se comportă din nou nesăbuit când Khon Diaw îi va pieptena părul.
— O voi face singur.
-Nu-ți poți coafa părul cu o singură mână. Stai nemișcat. Dacă mai ești obraznic, te lovesc la cap cu acest pieptene.
— Da. Domnule Phavak?
Uită-te la Hia-Yi care se uită... Poate sclipi până când îi cad globii oculari. Ochii lui Hia-Yi se umflă mai mult decât ai lui Nong acum. Nu poate să-și bată joc de ochii lui Nong data viitoare! Din moment ce sunt presați de timp, Khon Diaw face totul de două ori mai repede. Îi face repede părul lui Hia-Yi, dar Hia-Yi nu va rămâne nemișcat continuă să-și întoarcă capul. În cele din urmă, Diaw îi pocnește fruntea.
-Ai!
--Îmi pare rău, Hia... Nu doare. Nu doare. O să elimin durerea. Nu este vina lui... Fruntea largă a lui Hia-Yi este greșită aici...
Tacha își ascunde zâmbetul la chipul morocănos al lui Hia-Yi. Un semn roșu slab de mână apare pe fruntea lui. Nu ar fi așa dacă ar fi alți oameni. Pielea lui Hia-Yi este prea palidă.
— Du-te să te îmbraci.
-Da. Bine..
Khon Diaw a crezut că va fi certat. El dă din cap și pleacă repede să se pregătească. Nu este foarte încrezător întrucât a trecut ceva vreme de când nu purta costum.
Khon Diaw face duș și își coafează părul cu viteza luminii. Leagă repede cravata și se privește în oglindă cu ochii lui mari și rotunzi. Se asigură că totul este perfect înainte de a lua o altă jachetă cu o mărime mai mare și de a se îndrepta spre Hia-Yi.
Înainte de a ieși pe ușă, se întoarce să-și ia o altă cravată fără a verifica dacă se potrivește cu costumul.
— Costumul tău, Hia. Lasă-mă să te ajut.
-Nu port așa ceva. Nu vreau să-mi mișc brațul. Pune-l doar pe umeri.
Hia-Yi purta de obicei un costum elegant, arătând perfect din cap până în picioare. Trebuie să fie enervat cu brațul lui, Khon Diaw și chiar cu el însuși.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...