Capitolul 9 : Punct de cotitură

113 7 0
                                    


Phayak Chatdecha Chen s-a uitat la inelul de logodnă de pe degetul lui inelar  înainte de a-și întoarce privirea spre stradă, afară

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Phayak Chatdecha Chen s-a uitat la inelul de logodnă de pe degetul lui inelar  înainte de a-și întoarce privirea spre stradă, afară. Blocajul din Bangkok de la opt dimineața l-a făcut să se încruntă. Ar dura ceva timp pentru a ajunge la Villa Chen de pe râul Chao Phraya.

Secretarul său a raportat rând pe rând angajamentele sale cu clienții săi și despre negocierile de afaceri cu partenerii săi. Cu cât Phayak asculta mai mult, cu atât se simțea mai obosit. Nu s-a putut abține pentru că soții Chen îl aveau doar pe el.

Trecutul îi învățase pe Chen să aibă un singur moștenitor pe generație. În plus, strămoșul său și-a construit acea familie puternică și a crescut singur, fără niciun partener de afaceri.

Prin urmare, totul a căzut pe umerii lui Phayak. Avea doar câțiva parteneri de afaceri care nu aveau dreptul să iau decizii mari. Nu erau manageri, doar șefii fiecărui departament. Tatăl lui nu le-ar fi permis ca afacerea lor să devină publică. De asemenea, reprezentanța auto a soților Chen avea filiale în toată țara, așa că totul a trebuit să fie decis de Phayak.

Lian Wang i-a sugerat odată să-și ia afacerea la bursă sau să angajeze o echipă executivă. Împărțind stocul ca să nu fie zdrobit de banii lui.

Phayak s-a simțit exact așa. Tatăl lui era din generația mai în vârstă și nu avea încredere în nimeni. Era un maestru chinez harnic care se trezea la șase, se culca târziu și muncea atât de mult încât a uitat că afacerea soților Chen nu mai era mică.

Dacă Phayak ar fi continuat să lucreze așa, nu ar fi avut niciodată timp pentru viața personală. Iubitul  lui ar fi fugit la fel ca  mama lui.

Phayak crescuse în umbra puternică a tatălui său și uitase de ce plecase mama lui... Cine ar tolera un bărbat care merge la muncă și nu se întoarce niciodată acasă?

Phayak făcuse o greșeală fiind prea concentrat pe muncă pentru a fi atent la alte lucruri. Înainte să-și dea seama, aproape că îl pierduse pe Tacha... Nu avea de gând să alunece ca tatăl său, a cărui soție fugise cu mult înainte ca el să-și dea seama.

--One....

--Da, domnule.

--Recrutați o echipă executivă. Găsește diferite echipe și arată-le profilurile. Vreau ca afacerea să devină publică.

Nu a fost ușor să pregătească factura pentru bursă și ar fi putut dura până la un an, dar Phayak credea că starea reprezentanței de mașini a lui Chen va menține lucrurile să funcționeze fără probleme. Cine nu și-ar dori o parte din cel mai bun dealer de mașini din țară din ultimele șapte decenii?

--Dar Maestrul...

--Fă cum am spus, voi vorbi eu cu tata.

Enervantul era că, deși Phayak era președinte, era încă în umbra tatălui său. Uneori deciziile lui nu erau considerate definitive

Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum