Kon Dearw simțea tot felul de emoții că trebuie să-și împartă dormitorul cu Hia Yi, deoarece Hia era rareori acasă, așa că dormitorul lui Hia a devenit al lui.
Când Hia se întorcea sau venea să-și odihnească ochii în timpul zilelor de lucru, stătea doar într-o cameră mică, așa că Dearw nu era obișnuit să îl aibă pe Hia întinsă lângă el încruntat.
După... sărut... reciproc... cu Hia, Hia a venit să doarmă și să se odihnească în camera lui, dar înainte de a adormi, a trebuit să-l oblige să mănânce și să ia medicamente.
Hia nu știe nimic, e greu să îl convingă să mănânce și vrea să-și revină dar e încăpățânat. Cum poate un bolnav să mănânce ceva greu de digerat, plângându-se că vrea să mănânce busuioc de rață.
--Unde il pot gasi? Mănâncă mai întâi orez fiert.
--Comandă de la Grab.
--- Ar trecut vremea ca tu să iei medicamentul. Acum nu sunt deschise, așa că mănâncă mai întâi asta.
Și nu știe ce magazin va avea busuioc de rață ! Continuă să meargă mai departe de acel busuioc de rață, unde la văzut vreodată pe Hia mâncând? Ei bine, doar se agita, nu vrea să mănânce terci și nu vrea să ia medicamente. Hia este un chinez căruia nu-i place deloc terciul de orez și îl mănâncă, de asemenea, atât de picant încât Tatăl se plânge că într-o zi lui Hia i se va sparge stomacul.
---Dar există un câine.
Iisuse.
--Hia, nu poți să îl mănânci pe Nong!
Îl durea capul de tipul încăpăţânat! Evident încăpăţânat! Și totuși, se încruntă...? Este Hia care își mușcă buza sau își dezvăluie dinții? Nu este deloc drăguț.
--Nu vreau să îl mănânc, mănânc asta în fiecare zi, e plictisitor.
--Ține-te puțin, apoi vei putea mânca ce vrei.
--Hraneste-ma?
---O să te hrănesc aici. Hia, ești atât de încăpățânat încât nu vei mânca, deschide gura.
După ce mănâncă, se încruntă și se irită, iar după un moment de iritabilitate mușcă lingura! Inițial, Dearw nu era sigur dacă avea grijă de un adult bolnav sau de un copil răsfățat.
---Bine, de ce ești din nou încăpățânat?
--Este cald, mi se umflă limba.
Oftat... Trebuie să suflu din nou, se pricepe la zăbovire! Bine că după ce mănâncă, Hia începe să simtă somnolență, își acceptă medicamentul și se culcă .
Kon Dearw s-a gândit că după aceea va avea timp liber să aibă grijă de lucrurile sale personale, să organizeze casa, să organizeze lucrurile lui Hia.. Dar nu am putut merge pentru că Hia nu la lăsat să plec.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...