Tacha Chen a revenit să fie Instructor Diaw după ce a obținut centura neagră de gradul trei, dar nu la același institut.
Instructorul Diaw și-a asigurat un loc de muncă la o școală veche pentru fete, aproape de casă, la trei stații BTS distanță. Cursul instructorului Daw are loc vineri timp de o oră ca club școlar. Predă și educație fizică pentru toată clasa a zecea. Asta înseamnă că merge la școală trei zile pe săptămână după-amiaza și își petrece celelalte două zile lucrătoare la conacul tatălui. El îl ajută pe Pa cu sarcini banale și se joacă cu Nong și puii de puma pentru a forma o legătură. Programul zilnic facilitează gestionarea timpului. Tacha își petrece dimineața cu familia, luând micul dejun cu soțul său și îndemnându-și soțul leneș să facă duș și să meargă la muncă.
În dimineața târzie, el urmărește filmările de la camera de supraveghere care înregistrează Nong și noua ei viață la conacul lui Tată. Nong s-a mutat în camera elegantă pentru câini pentru a fi dădacă. Puii de puma care au crescut mai mari decât Nong se joacă uneori în cameră. Pumii sunt pisici. Le place să sară pe turnuri de pisici și poduri suspendate și să se joace cu clopoțeii de vânt care atârnă prin cameră.
Nong se petrece în cea mai mare parte în casa ei cu ananas. Se pot juca împreună deocamdată. După un timp, Nong va fi separat de pumi, deoarece Nong va rămâne același în timp ce vor crește. Dacă ar juca prea dur, Nong ar fi rănit.
Tacha și Hia-Yi stau la conacul lui Tată în fiecare vineri. Hia-Yi se adaptează să aibă cei doi pumi în viața lui. Deși nu sunt împreună tot timpul, Hia-Yi se joacă cu ei când are timp. Nong este într-adevăr de mare ajutor. Când Hia-Yi vine la ea, ea, ca un câine, va alerga spre el, va da din coadă și va cere să fie purtată. Pumasii imit actiunile ei. În cele din urmă, Hia-Yi le numește Kungfu și Tuavfu. Tacha credea că Hia-Yi va alege ceva asemănător cu Lele sau Lunlun. Indiferent, este frumos că Hia-Yi le-a numit diferit. Nimic nu-l poate înlocui pe Lele, dar Hia-Yi este gata să-și deschidă inima noilor pumi.
Deși Hia-Yi este încă tensionat, el se îmbunătățește în fiecare zi. Hia-Yi îi scoate să alerge pe gazon... Pa îi spune lui Tacha că e ca atunci când Hia-Yi l-a scos pe Lele la alergat. Pumii au nevoie de spațiu pentru a face mișcare. Cei doi pui de puma sunt rapizi. Nong nu-i poate ajunge din urmă din cauza picioarelor ei scurte. Pare fericită cu noul ei loc. Familia lor este așa
cu noul ei loc. Familia lor este atât de aproape de a fi fericiți împreună.— Nong-Diaw, la ce oră mergi la școală?
Vocea omului care iese din lift îi atrage atenția lui Tacha în timp ce își împachetează rucsacul pentru clasă.
- Ma duc chiar acum. Ce ai făcut ?ai
veni înapoi pentru?Tacha fixează gulerul tricoului polo cu logo-ul școlii brodat pe buzunar. Își verifică înfățișarea înainte de a pleca. Trebuie să se îmbrace corect deoarece este o școală.
- Te duc eu unde ai nevoie.
- Hmm? Nu lucrezi azi?
trebuie să treci pe lângă Pentagon.- Aha, înțeleg.
Tacha încă nu conduce, în ciuda tuturor supermașinilor din care să alegi. BTS Skytrain este mai convenabil pentru el, iar Phayak nu-l forțează niciodată. Partenerul lui nu este diferit de adolescenții generali. E atât de mic. A merge la muncă este ca și cum ai merge la o școală de gheață.
Când tipul mai tânăr iese de la serviciu, face o plimbare la mall și cumpără niște gustări pentru Phayak. Phayak îi zâmbește cu dragoste micului instructor care își pune rucsacul albastru strălucitor. Suportul de chei preferat câine-urs-iepure atârnă de mânerul de prindere... Creatura este Cinnamoroll.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...