Capitolul 14 : Coșmarul

73 6 0
                                    

Tacha nu a băut nicio picătură de băutură, dar mirosul de alcool de la Hia-Yi îi face inima să bată necontrolat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Tacha nu a băut nicio picătură de băutură, dar mirosul de alcool de la Hia-Yi îi face inima să bată necontrolat.

După ce timiditatea i-a încetat, Hia-Yi a intrat în cameră cu ochi tachinați și cu un zâmbet pe buze... Hia-Yi este un playboy, așa cum a spus Kuea. Kuea i-a spus că Hia-Yi era probabil la fel cu Hia-Lian. Când își intensifică jocul....e un tigru gata să-și devoreze prada, și anume, Tacha.

— Cum ar trebui să mă descurc cu asta?

Este greu. Am pierdut în fața lui Hia-Lian în toate privințele. Doar pregătește-te. Acesta este tot sfatul celui mai bun prieten al său...

Tacha crede că s-a pregătit, dar când Hia-Yi se coboară pe marginea patului, devine stânjenit. Hia-Yi se uită atât de tare încât fața îi arde.

— Nong-Diaw.

--Da.

— Ajută-mă la duş.

— O... Bine.

Khon Diaw îl poate ajuta pe Hia-Yi să facă dușul ca de obicei, dar de data aceasta nu este ușor. Se apropie de silueta înaltă și își descheie cămașa. Mâinile lui mici tremură pentru că Hia-Yi se apropie până când simte respirația caldă a lui Hia-Yi pe obraz. Vârful nasului lui Hia-Yi îi atinge obrazul înainte de a se îndepărta... doar puțin.

— Bine.. eu... nu mă pot mișca.

--De ce Nong-Diaw miroase atât de bine?

--Am făcut duș. Vei mirosi la fel bine după un duș.

Hia-Yi chicotește înainte de a se retrage, lăsându-l pe Khon Diaw să-și dea jos cămașa. Odinioară era obraznic și refuza să primească ajutor, dar acum continuă să strige numele lui Khon Diaw.

Ochii îi sclipesc tot timpul... Hia-Yi este playboy acum! Dușul este provocator de data aceasta pentru că Hia-Yi nu se încruntă ca de obicei. Hia-Yi... flirtează. Corect, se simte că Hia-Yi cochetează cu el, prezentându-și corpul și îl tachinează pe Khon Diaw făcându-l să frece unele pete mai lungi decât celelalte.

--Dacă este curat... va fi bine pentru Nong-Diaw. Va intra în...

--Oprește-te. Spală-te pe dinți!

--Pervers!

Fața lui Tacha se încinge, stând lângă bărbatul care se spală pe dinți. Deși a înfășurat un prosop în jurul taliei lui Hia-Yi, acesta îi atârnă lejer de șolduri, dezvăluind abdomenul, buricul și părul subțire dispărând sub țesătură.

Mirosul de alcool din respirația lui Hia-Yi persistă în aer, făcându-l pe Khon Diaw să roșească. Nu poate nega că Hia-Yi în această versiune arată... delicios.

Phayak Chatdecha Chen zâmbește la obrajii roșii ai viitorului său mire. Roșul Nong-Diaw este atât de adorabil încât vrea să-și muște obrajii. Dacă nu i-ar fi rupt brațul, s-ar arunca asupra tipului  din baie.

Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum