Scena unui accident de răsturnare a mașinii pe drumul Bangna-Trad îndreptându-se spre Suvarnabhumi a devenit o veste mare când un Ferrari roșu cu plăcuța de înmatriculare scoasă la licitație s-a izbit de o barieră, răsturnându-se pe marginea drumului. Sistemul de securitate al mașinii sport cu opt cifre l-a ajutat pe șofer să supraviețuiască și să fie dus la cel mai apropiat spital.
Tacha-Wongteerawit stătea cu fața palidă în fața camerei de urgență, era atât de speriat încât nu putea vorbi, deoarece Kuea a spus că Phayak s-a răsturnat. Din fericire, personalul companiei aeriene a ajutat la aranjarea unei convorbiri telefonice cu Kuea, îngrijindu-se de totul până a ajuns la spital, cu ochii mari rotunzi privind ușa închisă rugându-se ca totul să meargă bine.
De când a venit de la aeroport Tacha nu a mai scos o vorbă, fie că e la întâlnirea cu Kuea și Hia Lian sau când menajera îl acoperă cu o pătură pentru că aerul condiționat este atât de rece încât tremură sau chiar când sosește tatăl lui Hia.
Genele lui frumoase pâlpâie la tăcerea din jur și, în cele din urmă, șocul care se potolise, s-a transformat într-o lacrimă mare căzându-i pe obraz. Inima micuta a durut pana a fost insuportabila, s-a invinuit doar ca daca nu mergea in Elvetia, Hia nu l-ar fi urmat. Dacă Hia nu l-ar fi urmat, mașina nu s-ar fi răsturnat.
--Pa, îmi pare rău.
--Este în regulă fiule, e în regulă.
A plâns până nu a putut auzi pe nimeni și a continuat să-și ceară scuze în mod repetat până când Kuea a fost nevoit să-l strângă într-o îmbrățișare, consolarea prietenului său cel mai bun nu i-a putut vindeca sentimentele acum zdrobite.
...
După câteva ore în camera de urgență, starea lui Phayak era în afara pericolului, tatăl său a reușit să-l transfere într-un spital privat de renume, iar o echipă de medici și asistente s-au coordonat cu dibăcie.
-- Dearw merge cu mine. Yi va fi bine, e încăpăţânat. Lian, Kuea, îți mulțumesc că ai venit aici.
-- Kuea și cu mine te vom urmări la spital.
Viitorul ginere a familiei Chen l-a lăsat pe socrul său să-l ia de mână pentru a intra în mașină, iar bodyguarzii familiei Chen s-au plimbat, înconjurați de o familie influentă.
Chiar și convoiul de urgență care la luat pe Hia Yi se coordonase cu poliția pentru a ajuta la deschiderea drumului și cineva din familie a condus împreună cu poliția.
Tacha stătea cu tatăl lui Hia Yi într-o mașină cu șapte locuri.
Acest bătrân care a demisionat de la conducerea familiei Chen de mulți ani i-a ordonat secretarei sale și secretarei lui Hia, care au venit la spital cam în același timp.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...