Capitolul Special 5

47 2 0
                                    

Tânărul Phayak Chen a trăit o viaţă riguroasă, cu aşteptări mari, deoarece va fi următorul lider al lui Chen. Fiind singurul fiu al tatălui său, singurul fiu al soţilor Chen, el sa născut cu responsabilităţi pe care nu le putea abandona.

Vila spaţioasă de pe râul Chao Phraya era o cuşcă uriașă din care Phayak nu putea scăpa. Pe lângă tone de gărzi de corp care colindau locul, erau chelnerite care păstrau distanța. Era un decalaj invizibil între el și toți ceilalți.

De când Phayak fusese răpit când era mai mic, Makorn interzisese cuiva să se apropie de el, iar Phayak era mai mult decât dispus să stea departe de toată lumea. Servitoarea mai în vârstă în care avea cea mai mare încredere, femeia pe care o iubea ca pe o mamă, îl dusese într-un loc îndepărtat. Era o colibă mică într-o grădină din afara orașului. Phayak și-a dat seama că fusese răpit când sa trezit
într-un loc necunoscut.

Tatăl lui îi spusese că există o mare şansă să fie răpit. Chiar dacă era prea înfricoşătoare o poveste de culcare pentru ca un tată să-i spună vreodată fiului său, Phayak nu-şi putea imagina cum va fi atunci. Nu era sigur dacă a fi răpit era un fel de aventură sau dacă tatăl lui o povestise într-un mod foarte amuzant. Prin urmare, nu părea prea înfricoşător. Datorită reamintirii constante a tatălui său, Phayak nu a fost la fel de speriat când s-a întâmplat.

Tânărul Phayak a făcut tot ce i-a spus tatăl său. Era ascultător. Nu luptase, nu plânsese şi nu ceruse nimic.  A
tratat pe toată lumea politicos chiar dacă erau răpitorii lui. S-ar fi enervat dacă s-ar fi plâns. Desigur, s-ar supăra dacă lucrurile nu ar merge conform planului lor. Makorn îi spusese lui Phayak să nu sporească niciodată frustrarea lor şi că nu îi vor face rău.

Era ciudat că a fi răpit se  simte mai degrabă ca intr- o excursie școlară. Lupta inutilă a fost o risipă de energie. Tatăl lui spusese că nu se putea lupta cu nimeni când era atât de mic. Ar fi trebuit să-și economisească energia pentru lucrurile necesare. Ceea ce ar fi trebuit să facă era să observe totul în jurul lui și să-și amintească detaliile cât mai mult posibil. În cele din urmă, tatăl său va veni în ajutor.

Phayak nu a spus că nu este speriat, dar credea că tatăl său încăpăţânat va veni cu siguranță. Makorn fusese părăsit de mama lui, iar Phayak era singurul ei fiu. Ca să nu mai vorbim de faptul că strămoşul lor a transmis politica unui singur copil. Dacă Phayak ar muri, tatăl său ar trebui să-şi găsească o nouă soţie pentru a mai avea un copil. Ar fi trebuit să-și înveţe noul ei copil totul de la început și să-i spună povestea lui înainte de culcare, aşa cum făcuse cu Phayak.

Dacă Phayak ar fi trebuit să crească un alt copil la fel, ar fi fost foarte enervat. Noul său fiu ar fi putut fi răpit şi el şi ar fi trebuit să o ia de la capăt la nesfârşit. Mai important, nu era sigur dacă tatăl său va fi capabil să facă mulți copii. La urma urmei, mama lui îl părăsise... Tatăl lui s-ar duce cu siguranță să-l salveze!

Tânărul Phayak Chen fusese în colibă de două zile întregi. În afară de răpitorii mascaţi, mai era şi chelnerița care părea mereu îngrijorată. A avut grijă de el în camera lui.

-Tânăr lider, masa ta.

Chiar dacă Phayak avea doar şapte ani, cei care lucrau cu Chen au trebuit să i se adreseze,,Tânăr şef", nu,,Maestru", pentru că el era următorul şef al Chen.

-Nu mi-e foame.

Soţii Chen nu cunoşteau probleme financiare. Mesele lor trebuiau să includă orez de înaltă calitate, cu tacâmuri scumpe, farfurii și pahare înalte. Cum a putut să mănânce orez tare într-un vas de tablă cu marginea verde? Cum putea să folosească o lingură scurtă care nu era folosită pentru mâncare pe masă și să mănânce pe o saltea? A fost greu de acceptat. Nici nu-și putea da seama ce fel de carne prăjită era. Oul prajit nu era crocant si galbenusul nu era fiert. Tatăl său nu-i spusese niciodată că trebuie să mănânce mâncare proastă când a fost răpit.

Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum