Capitolul 22: Ziua Nunți

63 5 6
                                    

A venit în sfârșit ziua nunții întârziate cu șapte ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A venit în sfârșit ziua nunții întârziate cu șapte ani. Tacha Wongteerawit se trezește devreme pentru a se pregăti, astfel încât să nu piardă timpul de bun augur. Ochii lui mari și rotunzi sunt fixați pe reflectarea din oglindă. Părul lui scurt este aranjat pentru a-și arăta fruntea de către hairstylist. Odată ce este coafată, el se ridică pentru a se îmbrăca în ținuta chinezească gri-argintie pentru ceremonia ceaiului de dimineață. Deși plănuia să elibereze cauțiune mai târziu, tata i-a cerut să ia în serios ceremonia de dimineață.

Ceremonia tradițională de dimineață se ține de obicei la casa mirelui. Mirele va cere mâna celuilalt mire, apoi vor aduce respect pentru strămoșii lor, cer și pământ și zei.

Cu toate acestea, deoarece Tacha a locuit cu Hia-Yi de mult timp, ei țin ceremonia la hotelul unde are loc recepția de seară, dar într-o altă cameră. Ceremonia de dimineață este în camera cu balconul curbat în jos cu scări. Înăuntru este locul în care va aștepta și Hia-Yi va trebui să treacă prin porțile de argint și aur. Oaspeții sunt Wongteerawits și Chens. Hia-Yi și-a invitat mama și două surori vitrege.

Deoarece mama lui a părăsit Chens în urmă cu secole, ea nu stă lângă tată și nu stă unde sunt așezați bătrânii mirelui. Este total diferit de ceremonia de logodnă. Pe atunci, Tacha nu știa nimic și pur și simplu făcea tot ce i se spunea. A purtat un costum alb și s-a așezat lângă Hia-Yi, străinul care i-a devenit logodnicul și a dezvoltat o legătură cu el până s-a transformat în dragoste...

Ce început trist, dar cel puțin dragostea lor este reală.

După ce s-a îmbrăcat, make-up artistul, hairstylistul și stilistul de ținute își împachetează lucrurile și ies afară. Un fotograf vine să-i facă poze. Când este timpul, un organizator îl anunță pe Tacha că acum va începe alaiul părinților mirelui. Fiind într-un hotel, distanța este scurtă. Procesiunea va începe de pe holul din fața sălii de bal. Va trece prin intrarea principală și porțile de argint și aur. La început, Tacha a vrut să sară peste această parte, deoarece nu avea mulți prieteni, iar prietenii săi apropiați de la institutul de arte marțiale au fost prea timizi pentru a-i împiedica pe mire.

Oricum, Kuea Keerati a insistat că nunta lui trebuie să fie completă. Kuea s-a oferit voluntar să-i adune pe mireli, iar el a adus o duzină. Sunt prietenii lui de inginerie. În sala de așteptare este un televizor care redă fiecare pas al ceremoniei înregistrate de un fotograf. Khon Diaw urmărește procesiunea pe scaun, zâmbind încruntatului lui Hia-Yi. Hia-Yi este într-o ținută chinezească, dar nu este același gri pe care îl poartă Tacha. Hia-Yi este într-o ținută negru-aurie, cu un dragon brodat înconjurând emblema lui Chen... Arată ca rolul principal masculin într-o dramă de epocă chinezească, ieșindu-se în evidență printre mirii în costume chinezești gri.Tată conduce cortegiul ca negociator cu plicuri de bani pentru a trece prin obstacolele către mire.

Tata este îmbrăcată ca Hia-Yi... Probabil bărbații din Chen poartă ținutele doar în zilele nunții. Fotografii adună și surprind fotografii cu Hia-Yi, orbindu-i pe toată lumea cu blițurile. Lui Khon Diaw îi pare rău de organizatori și fotografi. Când se apropie de Hia-Yi, gărzile de corp ai soților Chen se ridică repede. Gărzile de corp îi depășesc în număr total pe oaspeți. Phayak Chatdecha Chen vrea serios să-i dea cu piciorul pe grooms-ul pe care i-a adus Kuea Keerati. N-ar fi trebuit să fie de acord cu ideea de a le cere prietenilor lui Kuea să fie grooms! Phayak s-a concentrat pe Tacha care experimentează fiecare pas al nunții, deoarece se căsătoresc o singură dată. Dar uită-te la ei!

Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum