Capitolul 15: Despărțire

79 6 0
                                    

Phayak Chatdecha Chen se aplecă și își înfășoară brațele în jurul taliei subțiri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Phayak Chatdecha Chen se aplecă și își înfășoară brațele în jurul taliei subțiri. Își îngroapă nasul în părul moale și îl îmbrățișează pe Tacha la piept. Vocea dulce care îl mângâie se transformă într-un strigăt... Tacha lui puternic se simte atât de mic.

— E în regulă... sunt în regulă.

--Hi.. mă ai. Nong-Diaw este chiar aici.

Phayak știe că se simte dezamăgit, trist și vinovat atunci când tot ceea ce credea că este adevărat este invers. Totuși, acum este atât de bătrân. Tot ce poate face este să se lase să se înece în dezamăgire pentru un timp, să contemple totul, să-și organizeze gândurile, să se ridice și să rezolve din nou problemele. Ceea ce este îngrijorat cel mai mult sunt sentimentele lui Nong-Diaw că nu are idee cum să  se poată .El nu poate compensa niciodată..

--Da, băiat bun... Te am pe tine. Nong-Diaw mă va proteja. Știu. Nong-Diaw al meu este cel mai bun.

Phayak legănă ușor tipul mic în brațe, cu buzele încovoiate. Nu știe cum a devenit cel care mângâie aici. Furtuna lui de emoții se calmează în mod ciudat. Khon Diaw este o persoană grozavă... A fost întotdeauna. În ciuda dimensiunii sale, el are o forță atât de puternică încât Phayak se simte cu adevărat protejat. Tipul mai tânăr îl protejează chiar dacă urlă.

Tacha este cu adevărat aici, simțindu-se trist și plângând cu el. Phayak este conștient de starea sa proastă în acest moment. Arată îngrozitor, ca un învins, un bețiv, dar Khon Diaw încă rămâne.

— Ești dezamăgit de mine?

--Nu deloc.

--Încerc să fiu o persoană mai bună. Dă-mi o șansă... Îți promit că voi fi perfect pentru Nong-Diaw.

--Pentru mine, ești deja perfect... Mulțumesc că ai încercat pentru mine.

--Am atât de multe defecte.

--La fel si eu... Hia, nimeni nu este impecabil pe lumea asta. Te rog sa nu crezi ca nu esti suficient de bun. Nu te presa prea tare. Vreau sa fii amabil cu tine.

--Fii bun cu mine însumi? Ce înseamnă?

Phayak nu înțelege ce vrea să spună tipul mai tânăr. Să fie bun cu el însuși? Cum poate face asta? Ce înseamnă a fi amabil cu el însuși? Confuzia se reflectă în ochii lui ageri. Tacha se îndepărtează și ridică privirea spre el cu ochii lui mari și rotunzi.

--Iartă-te pentru ceea ce ai făcut greșit și dă-ți o șansă din nou.. Bine, să o luăm de la capăt împreună, să fim noi... într-o versiune mai bună

Tacha știe că nu va fi ușor pentru Hia-Yi, dar scânteile blânde din acei ochi ageri sunt un semn pozitiv. Hia-Yi a suportat totul singur. Poate... persoana din fața lui ascunde o mulțime de lucruri înăuntru. Zidurile lui Hia-Yi sunt remarcabil de înalte.

Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum