⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
-Merg într-o excursie de trei zile și două nopți.
Maniera incitantă a lui Tacha Chen a
contrazis încruntarea lui Phayak Chen. Mâna mare a luat telefonul din mâna băiatului mai mic pentru a vedea conversaţia de grup din şcoală. Deoarece era o pauză școlară, școala ducea fiecare profesor într-o excursie la Kanchanaburi. A fost un atelier de jumătate de zi în sala de ședințe a staţiunii. Activitățile de după au inclus rafting, o petrecere, vizitarea templelor, fotografierea Căii Ferate Morţii şi cumpărarea de suveniruri. A fost invitat şi instructorul Diaw.-Nu am mai făcut niciodată rafting. Sunt incantat.
-O sa te duc acolo.
Ochii mari și rotunzi clipiră năuciți înainte de a se îngusta, deoarece băiatul mai mare nu părea prea încântat de ieşire. Hia Yi a fost mereu așa. Aproape că a suflat foc când Tacha a vrut să termine un curs de bodyguard la institut cu un an înainte. De fapt, Tacha nu trebuia să se antreneze pentru că nu avea nevoie de certificat. Dar din moment ce se antrena de atâta timp, nu ar strica să finalizeze cursul și să obţină certificatul.
Cursul ia cerut lui Tacha să participe la Marine Boot Camp și să fie antrenat de marini adevăraţi. A fost o perioadă dificilă şi obositoare. Hia Yi nu-i lăsase să plece. Când Tacha a spus că ar trebui să-şi dea jos cămașa și să poarte roți, Hia Yi a plecat. Tacha trebuia să participe la antrenament pe baza unei situații ipotetice, dormind și mâncând pe podea fără duș timp de o lună, dar la care îşi dorea foarte mult să meargă.Ar fi fost grozav dacă ar fi putut termina cursul. Și-ar fi depășit limita. Tacha era atât de mic încât prietenii săi de la institut nu puteau exercita prea multă forţă când se antrenau împreună. Ca să nu mai vorbim că era căsătorit cu Hia Yi. Tacha era ca fratele mai mic răsfățat de grupul său de prieteni.
Tacha încercase de multe ori să-i ceară permisiunea lui Hia Yi, dar soţul ei nu se lăsase niciodată. Hia Yi îl oprise din mai multe motive: siguranța lui, luptele şi antrenamentul excesiv de dur, dar nepractic.
-Dar eu...
-Este atât de important să fii puternic pentru tine? Ce va fi cu mine? cu cine voi fi? Vom fi departe unul de celălalt o lună întreagă. Nong Diaw ești partenerul meu... Nu pot dormi fără tine.
După ce Hia Yi a spus asta, Tacha nu a mai vrut să meargă. Era mai îngrijorat de Hia Yi. Tacha de fapt nu credea că va putea merge, așa că nu a fost chiar atât de dezamăgit. Hia Yi abia a luat somnifere în ultima vreme. Viața lui profesională se îmbunătăţise și ea. Avea mai mult timp liber, deoarece reprezentanța auto a familiei Chen devenise o companie publică cu o echipă executivă.
Oricum, cursul de bodyguard a fost diferit de o excursie școlară de trei zile şi două nopţi plină de activităţi distractive. Tacha ar merge cu siguranță!
-Sunt doar trei zile și două nopți în Kanchanaburi. Pot să plec, nu?
Tacha şi-a îmbrățișat brațul soţului ei morocǎnos şi a vorbit cu o voce drăguță pentru a-l convinge.Nu putea fi aspru cu Hia Yi. Era mai bine să te comporţi frumos.
-Dar am...
-Nu am mai fost niciodată într-o excursie cu colegii mei... Dacă nu merg, voi fi singurul absent... Mă simt singur, Hia.
Tacha a folosit o voce tristă și a ţinut ochii în jos, deşi în interior era în modul 10-Fight-10. Erau căsătoriți și trăiseră împreună de ani de zile. Tacha ştia cât de exigent poate fi, când să lupte și când să cedeze. De asemenea, Hia Yi trebuia să ştie că nu putea obține ceea ce îşi dorea de fiecare dată.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...