Tacha-Wongteerawit a primit o țigară de la prietenul apropiat și și-a presat fumul în plămâni, senzația de dor din adâncuri sugerează că corpul său încă își amintește bine țigările. Kon Dearw și Kuea au început să fumeze în același timp în liceu, diferența este că Kon Dearw s-a lăsat de fumat când s-a întors în Thailanda, dar Kuea încă mai fumează uneori.
--Poti tu? Dragă.
--Nu pot, dar nu știu cum să o fac.
--Planul Elveția? Îl mai iei?
--Trebuie amânat, dar nu voi renunța... Oricum, mă duc. Deși Hia este așa... Știi că poate că Hia a uitat cei șapte ani, dar eu nu am uitat.
--Sunt confuz de ce Hia crede că se va căsători cu tine, iar tu nu. Dacă ar fi intenționat de mult timp, ce ar fi trebuit să facă?
---Nici eu nu știu, e amuzant că sunt fericit în secret... E curios, Hia când mă iubea? S-a gândit vreodată să mă aibă? Și apoi, pe parcurs, ce s-a întâmplat? De ce... De ce am ajuns așa?
Kon Dearw doar râse, încercând să împiedice lacrimile să curgă, ochii lui mari și rotunzi uitându-se la un loc îndepărtat din grădina spitalului. E plin de întrebări, dar... lui Kon Dearw îi este frică să afle adevărul.
---Nu vrei să știi?
--Mi-e teamă, Kuea, mi-e teamă să știu de ce Hia nu mă iubește. Păcat, ar trebui să-mi vin în fire că Hia nu mă iubește, dar dacă mă întorc la punctul inițial și mă las gelos, este ca și cum ar trebui să mă întorc și atunci va trebui să regret din nou.
— Dar Hia, te urmase, Dearw.
---S-ar putea să-i fie frică să nu piardă fața dacă alții află că viitorul ginere a familiei Chen a scăpat de nuntă.
--Nu-i vei da mai întâi o șansă? Poate că este ca eu și Hia Lian, neînțeleși.
--Nu toată lumea este la fel de norocoasă ca tine, Kuea. Dacă... dacă m-ar fi iubit de ceva vreme, ar fi tratat mai bine cu mine multă vreme.
--De ce nu încerci acum? Acum, Hia nu-și amintește... Nu vreau să te văd trist dacă încerci din nou și inimile tale se potrivesc cu norocul, iar acum și Hia te iubește.
--Nu vreau să petrec acest timp păcălindu-l pe Hia. Nu, dacă fac asta, și pe mine mă păcălesc, iar noul Hia este foarte inteligent. Nu pot să țin pasul cu cuvintele lui, trebuie să găsesc mai întâi o contramăsură. Cred că va trebui să ripostez dacă Hia își amintește de mine doar când aveam șapte ani.
--Sti mă stresez pentru tine. Hia Yi trebuie să fie foarte rău... Ești sigur că Hia Yi nu te va zgudui.
--Încă nu știu... Dar voi încerca să cred că Hia Yi nu este Hia Yi, ci copilul din clasa mea pe care trebuie să-l cert. Gândindu-mă așa, ar trebui să o pot face când copiii sunt certați puțin, au respectat ordinele. Treci doar de la un copil adevărat la un copil mare.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomantikAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...