— Îmi datorezi o explicație.,--Voi explica totul după nuntă.
Phayak Chatdecha Chen își încurcă buzele în timp ce își aruncă ochii pe tipul mic, care încă își apasă strâns buzele. Phayak își pune mâna mică pe braț și ei intră în sala mare de bal. Muzicienii încep să cânte o melodie emoționantă și dulce. Fotografii îi orbesc cu blițuri. Ceața cu gheață uscată plutește de-a lungul cărării, făcând să pară că merg pe nori. Stele strălucitoare atârnă de tavan, iar luna scânteie de luminile reflectorizante. Totul este magnific așa cum ar trebui pentru o nuntă cu trei mii de invitați.
Aplauzele răsună până când Phayak îl conduce pe tipul mai tânăr la mijlocul scenei. Fundalul este ornamentat cu trandafiri albi orbitori și literele argintii „T&” atârnate deasupra. Recepția de nuntă a început oficial.Tot ce trebuie făcut este făcut. Tot ce au nevoie este furnizat. Phayak este dispus să petreacă această noapte urmând câțiva pași lungi pentru a face din aceasta nunta visului lui Tacha. Băiatul mai tânăr merită cel mai bun lucru. Din motive de siguranță, nu vor face fotografii cu oaspeții.
Cu toate acestea, există numeroase fotografii înainte de nuntă și cabine foto în interiorul și în afara sălii de bal. Fotografii profesioniști ajută la fotografierea oaspeților cu decupaje ale mirilor.
Mesele invitaților sunt poziționate destul de departe de scenă, care are două rânduri de trandafiri albi în jurul marginii. Dacă cineva încearcă să facă ceva, trebuie să treacă prin aceste obstacole, dar gărzile de corp ai lui Chen îi vor primi mai întâi. În sfârșit, nunta s-a încheiat fără probleme. Nunta este obositoare, dar ziua nu s-a terminat. Phayak îl ține de mână pe Tacha și îl duce într-o mică sală de ședințe, sala în care a susținut conferința de presă privind accidentul de seară.
Dar acum, liderul Wongteerawitilor este singura persoană din interior. Noul contract între Chen și Wongteerawits a fost încheiat ca urmare a încercării lui Tacha de a elibera pe cauțiune la nuntă. Răutatea față de viața lui Tacha l-a lăsat cu tatăl săufață de viața lui Tacha l-a lăsat pe tatăl său fără de ales. Phayak a crezut că tatăl tânărului va fi mai încăpățânat atunci când va negocia cu Pa. Dar când a aflat că cel de-al doilea fiu al său a făcut rău lui Tacha, a acceptat imediat acordul. Tot ce a cerut a fost să-l vadă pe Tacha după nuntă.
--E în regulă. Crede-mă. Mă voi ocupa de asta.
Phayak îl îmbrățișează strâns pe Tacha. Problema cu Wongteerawits este o problemă sensibilă pentru tipul mai tânăr. Deși a decis să rupă legăturile cu familia sa, nu este o persoană crudă și lipsită de emoții... Tacha lui este un bărbat drăguț.
--Voi proteja pe Nong-Diaw. Ai încredere în mine, bine?
— Bine... Nu-mi da drumul la mână.
Tipul mai tânăr se retrage și își ridică privirea către Phayak. Privirea de sub acele gene care flutură încet îi topește inima.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...