Phayak Chatdecha Chen își bagă Tacha Chen în buzunare. încruntat, ținându-și spatele drept, privind în față. Își strânge buzele strâns când fulgerul îi orbește vederea.-Ah, domnule Phayak, p... vă rog să zâmbiți puțin. Este o filmare înainte de nuntă... Ați putea fi mai dulce? D... Nu vă încruntați, vă rog.
Phayak dă din cap și se uită dincolo de fotograf către tipul mic care arată entuziasmat cu câinele cu ochii bombați în brațe. Buzele lui încep să se încurce... și în sus.
-Te rog nu-ti dezlipi coltii!!!
Chicotul îl face pe Phayak să ofte. Știe că nu se pricepe deloc să fie fotografiat. Se simte ciudat și stânjenit doar stând aici. De ce părea atât de ușor când a venit rândul lui Nong-Diaw? Tipul mai tânăr se învârtea în stânga și în dreapta... fiind tot adorabil. Phayak ignoră câinele cu ochii bombați care sărea în jur vesel.
--Hia, ce-ai zice să-l porți pe Nong? Hai, Nong, hai să facem niște poze cu Hia.
Phayak ia câinele într-o rochie albă de la Khon Diaw.
Ea poartă o coroană minusculă lângă ureche. Deoarece atât Phayak, cât și Nong-Diaw sunt îmbrăcați în costume, câinele cu ochi bombați este singurul în rochie de mireasă. Phayak este încă incomod, în ciuda faptului că are câinele cu el. În cele din urmă, filmarea solo este schimbată într-o filmare de afaceri, la care se pricepe mai bine. Phayak își încrucișează brațele sau își bagă mâinile în buzunare. Lângă el se află un scaun înalt pe care Nong stă ca figurant. E destul de priceput. Când fotograful începe să filmeze, el înclină capul sau își ridică picioarele anterioare.
,--Nong, ești uimitor. Îți dau gustări azi.
Nong-Diaw își ia telefonul și surprinde aproximativ o sută de fotografii ale câinelui, ignorând Phayak care stă aici cu un zâmbet uscat. Sheesh, câinele este pe placul oamenilor. Ședința de dinainte de nuntă durează toată dimineața. Sunt doar două ținute: costume casual peste cămăși și uniformele negre de mecanic ale familiei Chen - salopete și pantofi negri de siguranță.
Mașinile sunt elemente de recuzită, deși Khon Diaw a spus că vor filma într-un studio, el a vrut să poarte uniforme de mecanic asortate. Echipa a ales ca decor garajul privat de la subsol al lui Phayak. Au stabilit fundalul de culoare de bază cu lumini și tot. Phayak crede că sunt prea mulți oameni.
Prea mulți artiști de machiaj și stiliști de garderobă pentru două ținute. Ca să nu mai vorbim de bodyguarzii care asigură siguranța și personalul showroom-ului care îi asistă cu mașini și alte echipamente. De exemplu... Nong-Diaw vrea să alunece sub o mașină cu Phayak aplecat să-și întâlnească privirea și câinele cu picioare scurte așezat pe capota mașinii... Până și câinele este și el în ținuta de mecanic a lui Chen.
Mai mult, echipajul vine cu tot felul de ipostaze. Să te bagi sub mașini, să stai pe ele, să intri înăuntru, să le speli, să le reparăm și așa mai departe. Chiar dacă Phayak nu se pricepe la asta, nu se simte forțat. Singura iritare reiese din bicicleta albastru strălucitor cu un coș care arată ca ceva ce ar folosi o servitoare ascunzându-se lângă Maserati! E un clopoțel pe ghidon! Și echipa chiar se joacă cu el!
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...