Phayak Chatdecha Chen se uită cu privirea la garda de corp de la poarta conacului Chen. Știa că nu bodyguarzii luaseră decizia. Fusese tatăl său rău, care luase partea ginerelui său. Phayak a verificat ora la ceas, era ora unsprezece. El livrase maşina clientului său la Bangna la șapte. A durat mult timp să vorbescă cu clientul care și-a rezervat imediat o altă mașină. Când a ajuns acolo, era deja unsprezece seara. Voia să se împace cu partenerul lui dar tatăl lui nu i-a permis.
Phayak nu se putea întoarce în showroom aşa. Când s-au căsătorit, Nong Diaw făcuse un acord cu Phayak că nu vor lupta o zi întreagă. Nu conta dacă băiatul mai mic a uitat de furie sau s-a prefăcut că a uitat să-l testeze pe Phayak, nu a vrut să rişte. Furia s-ar fi putut transforma în supărare și apoi în tristeţe.
Phayak nu voia ca Nong Diaw să se simtă trist, temându-se că va plânge cu câinele... şi cu acei doi pumi.Dacă Phayak nu putea intra în conac, s- ar strecura înăuntru. Cu toate acestea, el a fost depăşit numeric. Cele cinci bodyguarzi ai lui nu i-au putut învinge pe bodyguarzii Chen, iar tatăl lui probabil pregătise totul. Era neînţelept să înfrunte echipa tatălui său cu oamenii lui.
Silueta înaltă se uită contemplată la vila în stil Rattanakosin. Încălcarea conacului cu o istorie lungă de generații a fost o lipsă de respect față de strămoșii săi. Indiferent de generație, conacul Chen era o fortăreaţă de nepătruns. Spiritele bunicilor şi străbunicilor săi l-ar blestema.
Din moment ce Phayak nu putea să pătrundă... alegerea a fost să lase persoana pe dos.
Phayak şi-a scos telefonul din buzunarul interior al jachetei și și-a sunat cel mai bun prieten. Apelul a primit răspuns după un moment. Phayak a auzit muzică fericită la celălalt capăt și a presupus că Lian era la Pentagon.
-Ce? Te-ai răzgândit și te-ai hotărât să bei cu noi?
,-Trebuie să-ți împrumut soţul.
-Împrumutaţi Nu Kuea? Pentru ce?
-Să-l cheme pe Nong Diaw
Gilayn Wang făcu o pauză înainte de a izbucni în râs atât de tare încât Phayak își dădu ochii peste cap. Și-a dorit să fie la Pentagon pentru a-i da cu piciorul în cel mai bun prieten, în timp ce-l tachina despre cum și-a supărat partenerul.
-Stai acolo și alungă țânţarii. În acest tip de situaţie, partenerul tău nu își dorește un bărbat inteligent sau un vorbitor lin. El vrea doar să câştige. Renunţă şi petrece noaptea în fața vilei. Câștigă puncte de simpatie.
- Ai făcut-o? -
-Am urcat în vilă. Ce ar fi trebuit să aştept? Dar eşti sigur că poți intra în vila tatălui? Vila Chen și Vila Nu Kuea sunt diferite. E mai greu pentru tine.
- De ce a sugerat asta, atunci...?
-Nu cere ajutorul iubitei mele. A fost tulburat timp de o lună după ce l-ai făcut să-l înşele pe Nong Diaw la nuntă. Îl durea prea tare inima. Nu Kuea îl iubeşte foarte mult pe Nong Diaw. L-ar mânca întreg dacă ar putea. Dacă trei persoane s-ar putea căsători, Nong Diaw ar fi partenerul lui Nu Kuea, iar eu aş fi iubitul lui
,-Dar vreau să iasă Nong Diaw.
-Te subestimezi. Îl poți elibera chiar și fără Nu Kuea. Nong Diaw nu te urăște. Folosește-te de dragostea lui pentru tine.
,-Vino?
,-La naiba... ești serios un dinozaur pe cale de dispariție. Cum vei supraviețui până mâine? Trebuie să foloseşti nişte trucuri. Arată-i tot ce ai. Ce naiba? Eşti căsătorit acum, dar tot trebuie să te învăţ. Fii dramatic. Fii dramatic până când Nong Diaw renunță și iese. O faci mereu.
CITEȘTI
Naughty Babe♥️ Hia spune că sunt obraznic
RomanceAcesta este cel de al doilea volum Cutie Pie. Este povestea cuplului secundar Hia Yi ♥️Kon Dearw Tacha Wongtheerawit(Kon Dearw )este logodit cu Phayak Chatdecha Chen(Hia Yi) din cauza unui acord de afaceri reciproc avantajos. 🔞 Avertisment priv...