9

623 45 14
                                    

"Sürpriz..!"

𓆩♡𓆪

"Kızlar sessiz olun." Buse, Tuğçe ve Ecrin olabildiğince sessiz olmaya çalışarak ormanlık arazide yürüyordu.

"Uzun zaman sonra bunu yapıyoruz, çok heyecanlı!" Tuğçe Buse'ye gözlerini devirdi.

"Yusuf'a söylemedin, umarım?" Ecrin anahtarı ararken Buse hızla başını salladı. "Asla."

Ecrin biraz daha ileri adımladı, anahtarı bulduktan hemen sonra. Elini rasgele uzattı, sarmaşıklarla kaplanmış olan kapıyı bulana kadar elini gezdirdi. Kapıyı bulduğunda Tuğçe ve Buse gelip sarmaşıkları kenara çektiler.

Ecrin anahtarı deliğe soktu ve çevirdi. Buse ve Tuğçe'nin yardımıyla zorlayarak kapıyı açtı. En son 3 yıl önce gelmişlerdi buraya... Normalde daha bekleteceklerdi ancak Ecrin'in anne ve babasının Uralp'i kendi oğulları gibi görmesi Ecrin'i sinirlendirmişti. Bu yüzden erken başlamaya karar vermişlerdi.

-3 Yıl Önce-

"Abi bence yapmamalıyız..." Ecrin'in korkarak sorduğu soruya güldü genç çocuk. "Uzun zamandır buna uğraşıyorum. Eğer başarabilirsek... Ne kadar güçlü olacağımızın farkında mısın!?"

"Abi, lütfen... Yapmayalım." Genç çocuk kollarını bağladı. "Bas şu düğmeye."

"Ama sana bişey olursa annem ve babama ne diyeceğim?" Ecrin abisini çok seviyordu. Ona bişey olmasını istemezdi. "Annem ve babam senin yaptığını bilmeyecek. Hadi! Çabuk ol!"

Tuğçe ve Buse kenarda duruyordu. Korkudan sadece izlemek zorundaydılar. Genç çocuk canı acıdığında bağırmasın diye demir topu ağzına aldı. En ufak bir hareketinde topu yanlışlıkla yutacağını bilerek dikkatlice hareket ediyordu.

Ecrin hâlâ düğmeye basmayınca genç çocuk ayağıyla vurdu ve düğmeye bastı. "Abi!" diye bağırdı Ecrin.

5 dakika sonra ise abisinin cansız bedeni yere düştü. "Abi!"

-Günümüz-

"Ya o da ölürse?"

"Umrumda değil... O bir denek. Alışıktır. Unutmayın. Abimin hayali, benim hayalim."

𓆩♡𓆪

Bölüm kısa olduğu için özür dilerim. Ama biliyorsunuz bayramdayız ve misafirlerden yazamıyorum. Daha sonra okul açılacak, bölümleri daha geç atacağım için üzgünüm.

Mümkün olan en kısa sürede yeni bölüm gelecek arkadaşlar.

Ne kadar saçma yazmışım ya, ne okuduğumu kendim bile anlamadım zjsmdnxmsnd

Üzgünüm 😞

Neyse hallediyoruzzzz

DENEK -DENEY : 0001- DÜZENLEMEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin