18+
Gyorsan utolérte Bakugout, majd hátulról átölelte, így megállítva őt.
- Mi a francot csinálsz Deku?- fújtatott a szőke akinek látszólag nagyon elege volt a másik hangulatingadozásaiból.
- Hidd el, én sem tudom.- döntötte a fejét Bakugou hátának.- Csak azt, hogy nem engedhetlek el.
- Miért?- nézett előre a szőke komolyan.
- Nem tudom... Én csak... Rosszul érzem magam az előbbi miatt...- motyogta, mire Bakugou felsóhajtott.
- Ne tedd. Megértem, hogy félsz. Talán túl gyors voltam. Időt kellett volna hagynom, hogy leülepedjenek a dolgok.
- Nem!- kiáltott fel Deku elengedve a szőkét, mire amaz értetlenül fordult felé.- Mármint...- igyekezte össze szedni a gondolatait égő fejjel.
Bakugou egy ideig fürkészte zavart, motyogó tekintetét és lesütött szemét, végül kinyújtva a kezét megsimította az arcát.
Deku meghökkenten nézett fel a vörös íriszekre, amik most úgy figyelték őt, mintha belelátnának a lelkébe.
- Deku... Szeretnél szexelni velem?- kérdezte Bakugou lágyan, mire ha lehetséges a zöld hajú még vörösebb lett.
- É-én... E-ez...- hajtotta le a fejét levegő után kapkodva.
A következő pillanatban lába elhagyta a földet, mire döbbenten nézett fel Bakugoura. A szőke stabilan tartva a testét indult el vele az ágyhoz.
- Mi-Mit csinálsz Kacchan?
- Lefektetlek az ágyra. Aztán lefekszem veled.- vázolta a terveit Bakugou, mire Midoriya szeme kikerekedett.- Ne aggódj, vigyázni fogok rád.- tette le óvatosan az ágyra Dekut, majd lágyan ajkaira hajolt, hogy újra izgalomba hozza.
Midoriya szinte azonnal viszonozta a csókot, míg Bakugou simogatni kezdte teste különböző pontjait.
Egy idő után aztán lassan szét tolta Midoriya lábait, majd simogatni kezdte belső combját.
- Készen állsz?- lihegte Bakugou felette maximális önuralommal.
- Nem... De csináld.- szólt visszafojtott lélegzettel Midoriya Bakugou álló tagját méregetve.
- Ne aggódj, be fog férni.- húzta mosolyra a száját a szőke, majd Midoriya bejáratához helyezte magát.
- Lassan csináld rendben?- nyelt a zöld hajú idegesen.
- Minden erőmmel azon leszek.- biztosította Bakugou, majd óvatosan belé hatolt.
Midoriya száját ezután egy hangos nyögés hagyta el, mialatt a fájdalom megtöltötte az egész testét és agyát.
- Szedd ki! Szedd ki kérlek, ez nagyon fáj!- kiabált Deku szaporán véve a levegőt.
- Mindjárt jobb lesz.- szorította össze a fogát Bakugou.
- Nem... nem lesz! Érzem, hogy szétszakadok!- nézett a szőkére kétségbeesetten.
Tekintetét látva Bakugou úgy döntött pozíciót vált. - Fordulj meg.- szólt, miután kihúzódott belőle.
- Mié... Á! Mi... mit csinálsz?- lihegte hátra nézve Midoriya, mikor Bakugou ismét belé hatolt.
- Talán úgy könnyebb lesz megszoknod, ha mindketten állunk.- karolva át a remegő fiút, majd felemelkedett az ágyról.
- Neeee! Nem lesz könnyebb, kérlek Kacchan vedd ki!- kapkodta a levegőt Bakugou.
- Nyugodj meg Deku! Nem kezdek el mozogni, még meg nem szokod. Nem sietünk sehova.- szólt higgadtan, majd ráhajolva a másik nyakára megcsókolta azt. Kezei mindeközben Deku mellkasát tartották.
- Hogy... hogy tudsz ilyen türelmes lenni azok után, hogy olyan régóta vártad ezt a pillanatot?- szűrte a fogai között a fájdalomtól Midoriya.
- Sokat gyakoroltam.- húzta félmosolyra a száját Bakugou.- Azt akartam, hogy az első alkalmunkat ne rossz emlékként éld meg.
- Első? Azt... azt hiszed engedem ezt többször? Kizárt, hogy még egyszer hagyjam, hogy belém erőszakold ezt a szart!- beszélt hevesen Deku a sokk hatása miatt, szíve szinte ki akart ugrani a helyéről.
- Nagyon aranyos vagy amikor félsz.- nevetett Bakugou, majd belepuszilt a hajába.- De ne aggódj, jó kezekben vagy.
- Tekintve, hogy miattad megy szét a fenekem ebben nem vagyok olyan biztos!- mordult Deku, bár egyre inkább úgy érezte kezdi megszokni ezt az új, feszítő érzést.
- Próbálj ellazulni. Túlságosan rám szorítasz. Ha így próbálnék mozogni az tényleg nagyon fájna.
"Ellazulni... mégis hogyan tudnék ilyenkor ellazulni?"
- Nem tudok...- nyögte ki elkeseredetten a zöld hajú.
- Segítek. Csak mond mit tegyek.- suttogta a fülébe Bakugou.
Deku megborzongott a szőke mély, érzéki hangját halva, majd nagyot nyelt.
"Talán hagynom kellene, hogy segítsen..."- gondolkozott, majd összeszorított szemmel és szájjal elindította a kezét.
Lassan Bakugou kezéért nyúlt, majd levezette egyenesen a hímtagja felé. Bakugou elmosolyodva vette tudomásul a néma kérést.
- Értettem.- súgta a fülébe, miközben lassan mozgatni kezdte a kezét Midoriya tagján.
- Ahh...- nyögött fel Deku, miközben kezeivel megragadta Bakugou karját és combját épp ahol érte. Minél gyorsabb tempóra váltott a szőke annál inkább megszorította a bőrét miközben nem bírta abba hagyni a levegő kapkodását.
- Ahh...- döntötte hátra a fejét Bakugou mellkasára, majd élvezettől eltorzult arccal nézett fel rá.- Kacchan...
- Kezdesz ellazulni.- mosolygott a szőke, majd Deku ajkaira hajolva csókolni kezdte őt. A csók intenzív volt, és heves, csak úgy falták egymás ajkát, nyelvük összefonódott. Mikor Bakugou el akart húzódni Midoriya megragadva a fejét vissza nyomta és nem eresztette. Úgy szomjazott a szőke ajkaira mintha ez lenne az utolsó alkalom, hogy megízlelhette őket.
- El... el fogok menni...- szakította meg végül a csókot egy pillanatra, majd miután elmondta mondandóját újra egymásra talált az ajkuk.
Nem telt bele két másodpercbe Midoriya elélvezett, egyenesen az ágyra, miközben lihegve nézett a szőkére.
- Most... most már mozoghatsz...- nyögte kipirosodott arccal a zöld hajú, mire Bakugou szíve hatalmasat dobbant.
Egy pillanatot sem habozva kissé kihúzódott Midoriyaból, majd egy hirtelen mozdulattal újra belé hatolt.
- Áááhh...- kiáltott fel a zöld hajú meglepetten, miközben lábai megremegtek és az ágyra zuhant.
Megkapaszkodva a kezein lihegett, elméje kiürült, ahogy a felette álló, őt ostromló Bakugounak is.
- Ka-kacchan la-lassíts...- nyögte a takarót szorítva.
Ám Bakugou mintha meg sem hallotta volna olyan sebességgel mozgatta a csipőjét mint egy gép.
- Sajnálom... De nem megy.- lihegte, miközben a másik hátára hajolva csókokkal kezdte behinteni azt.- Elképesztő vagy.
A szőke hangját halva Midoriya elvörösödve nézett maga elé, miközben egyre inkább örült, hogy Bakugou nem hallgatott rá mikor azt kérte hagyja abba.
- Nem... nem gondoltam volna, hogy ez ilyen... jó érzés lesz...- lihegte egy idő után, mikor már a fájdalom helyét teljesen átvette a mámor érzése.
- Ennél még lesz jobb is Deku.- lassított le Bakugou, majd egy gyors mozdulattal tövig nyomta hímtagját a lyukba.
- AHH... Várj! Ne! Ez túl mély!- kiabált Deku, de Bakugou tovább ingerelve G pontját egyre nagyobb kiáltásokat csalt ki belőle.- Ahh... Kacchan...
Ahogy kimondta a nevét Bakugou egyik kezével maga felé fordította a másik arcát és szenvedélyesen csókolni kezdte.
- Szeretlek...- lihegte Bakugou, mikor egy pillanatra elváltak és belenézett Deku csillogó szemébe.
- Én...- kezdte Midoriya, bár maga sem tudta pontosan mit is akar mondani.
- Ne mondj semmit.- húzódott ki belőle teljesen Bakugou, mire a zöld hajú kérdőn fordult felé teljes testével.- Azt akarom, hogy akkor mond ki mikor tiszta a fejed.- hatolt újra belé, mire Midoriya levegő után kapott, szeme kikerekedett.
Így, hogy már szemtől szembe látták egymás arcát mindkettejük szíve hevesebben kezdett dobogni. Midoriyát elvarázsolták Bakugou vörös íriszei, és ahogy látta kipirult arcát melegség töltötte el.
Előre hajolva átkarolta a szőke nyakát, majd hosszú csókba hívta, miközben a másik folyamatosan ostromolta bejáratát.
- El fogok menni Deku... Mehetek beléd?- kérdezte lihegve a szőke Midorya ajkait súrolva.
- Igen.- suttogta a zöld hajú, mire azonnal megérezte odalent a másik spermáját.
Ezután lihegve dőltek vissza az ágyra, de nem eresztették a másikat. Miközben átölelték egymást kimerült mosollyal az arcukon bújtak össze. Szívverésük egymás ütemét halva gyorsan összehangolódott, úgy ahogy testük összefonódott.
Midoriya Bakugou karjaiban nyugodtan szuszogott, biztonságot érzett az erős karok védelmében. Mintha mindig is hozzá tartoztak volna.
YOU ARE READING
Kulcs a szívedhez ( BakuDeku)
FanfictionBakugou Katsuki egy makacs és kitartó személy, aki nem ismeri a feladás fogalmát. Mikor egy nap elhatározza, hogy csináltat egy tetoválást, még nem tudja, hogy ezzel a döntésével felforgatja addigi békésnek mondható életét. A tetováló szalon tulajdo...