Már éjfélre járt mikor Mina és a banda többi tagja elhagyta a házat kettesben hagyva a párt, akik az ajtó csukódása után megkönnyebbülten lélegeztek fel. Az a sok információ amivel Mina szolgált már így is szétszakította a fejüket.
- Nem gondoltam volna, hogy eddig fog tartani.- jegyezte meg Bakugou.
- Mina mindenre gondolt.- bólintott Midoriya.
Bakugou várt még egy kicsit hátha valami mást is akarna mondani a párja, majd mivel erre nem utalt semmi, felé fordulva megszólalt.
- Nos... folytathatjuk ott, ahol abbahagytuk?- simította meg Deku fülét vágyakozón.
A zöld hajú azonnal elvörösödött, szívverése felgyorsult.
- Mire gondolsz?- motyogta szigorúan előre nézve.
Bakugou erre halkan felnevetett, majd elé lépve két oldalról ráfogott Deku arcára. Midoriya nagyot nyelve emelte rá csillogó tekintetét, majd gyomra megugrott mikor találkozott a szőke vágyakozó, vörös íriszeivel.
Bakugou lassan előrehajolva lágyan csókolni kezdte be-bekapva Deku puha ajakpárnáit. Nyelvét finoman becsúsztatta a másik szájába, amit Deku boldogan fogadott. Kiszűrve mindent csak egymásra figyeltek, ahogy minden apró mozdulatukba megmutatkozott a tiszta szerelmi érzékiség.
Mikor lassan elhúzódtak egymástól mindketten túlcsorduló szerelemmel néztek a másik szemébe.
- Szeretlek Midoriya Izuku.- hangzott tisztán Bakugou hangja.
- Én is szeretlek Bakugou Katsuki.- hatódott meg Midoriya, majd eszébe jutottak Kirishima szavai.- Tudod, ugye?
- Tudom.- suttogta Bakugou, pontosan tudva Deku miért kérdezte ezt.- Sosem kételkedtem.- simította meg a zöld hajú szeplős arcát.
Deku megkönnyebbültem elmosolyodott, majd Bakugou mellkasához bújva szorosan átölelte. A szőke megpuszilva a haját viszonozta az ölelést, ami egészen addig tartott, míg Deku fel nem nézett rá.
- Menjünk fürödni.- simította meg az arcát Bakugou.
- Úgy érted együtt?- vörösödött el a zöld hajú.
- Úgy.- mosolygott halványan.- Vagy van valami kifogásod ellene?
- N-nincs csak... az olyan zavarba ejtő...- sütötte le a szemét zavartan.
- Inkább izgató.- suttogott a fülébe Bakugou, mire Deku szeme kikerekedett.
Bakugou a reakcióját látva elnevette magát, majd megfogva a kezét a fürdő felé kezdte vezetni.
Midoriya szíve minden lépése után egyre jobban dübörgött, majd mikor a fürdőbe érve Bakugou megfogta a felsőjét és lehúzta róla egy pillanatra megállt.
- Modellkedned kellene.- bámulta felsőtestét a szőke, majd nadrágja gombjáért nyúlt.
- Én is le tudom vetkőztetni magam...- motyogta Deku miközben remegve megfogta a szőke kezeit.
- Tudom, de most én akarom csinálni.- nézett vágyakozón a zöld hajú nadrágjára, mire amaz kipirosodott arccal végül elvette a kezét hagyva, hogy Bakugou intézkedjen.
Végig oldalra nézett miközben a szőke lassan lehúzta róla a nadrágot, mert nem akarta látni az arcát amint szembetalálkozik dudorodó alsójával.
Bakugou nem mondott semmit, csak mosolyra húzva a száját az alsó szegélyéhez nyúlt, majd lassan húzni kezdte lefelé. Midoriya úgy érezte mintha egy örökkévalóságig tartott volna, mikor végre minden lekerült róla.
Ezután Bakugou gyorsan lerántotta magáról a felsőjét és a földre hajította. Midoriya lassan felé fordulva szemügyre vette mellkasát, majd tekintete lejjebb vándorolt.
Ösztönösen Bakugou alsójához nyúlt, hogy kigombolja, mire a szőke meglepve nézett rá.
- Csak nem te is zavarba akarsz hozni engem Deku?- kérdezte, miközben figyelte, ahogy Midoriya tekintete találkozik dudorodó alsójával.- Látod? Nem csak te vagy felizgulva.
A zöld hajú zavarában elkapta a kezét, ám Bakugou megállítva vissza húzta az alsójára.
- Folytasd csak.- simította meg kézfejét mielőtt elengedte volna.
Midoriya nagyot nyelve szabadította meg a ruháitól Bakugout, még végül mindketten meztelenül álltak egymással szemben.
Beállva a zuhanyba Bakugou megengedte a vizet, ami aztán mindkettejük testét eláztatta.
Egy ideig csak figyelték ahogy a másik testén leperegnek a vízcseppek, majd Bakugou a száját megnyalva előre nyújtotta a kezét és megfogta Midoriya mellkasát.
- Életem legjobb döntése volt, hogy meglátogattam aznap a szalonod...- szólt megbabonázva, miközben kezével végigtanulmányozta Midoriya felsőtestének összes pontját.
- Kacchan...- lihegett Deku feltüzelve, a szőke kezét figyelve.
- Amikor ezt a nevet adtad nekem azt mondtad gyerekes vagyok. Még mindig így gondolod?- húzta lejjebb a kezét megcélozva Deku álló tagját, miközben nyakára hajolva megpuszilta azt.
- Nem...- sóhajtott Midoriya, miközben lágyan megfogta Bakugou kezét mielőtt elérte volna nemességét.- Szeretnél egy új becenevet?- kérdezte, miközben szájához emelte Bakugou ujjait és lassan megpuszilta.
- Nem. Szeretem amikor így hívsz.- szólt, majd a szappanért nyúlva öntött a kezére.- Te szeretnél?
Midoriya arra számított, hogy végignézheti, ahogy a másik érzékien beszappanozza magát, ám ehelyett Bakugou az ő mellkasát kezdte felhabosítani.
- Nem... Valahogy a te szádból máshogy hat mint korábban. Új értelmet adtál neki...- szólt, miközben érezve Bakugou finom mozdulatait akaratlanul is felnyögött egyre többet és többet akarva.
- Tetszik?- húzta mosolyra a száját a szőke, miközben felhúzva Deku egyik lábát a belső combját kezdte beszappanozni.
- Nagyon...- lihegte Midoriya kipirultan alig bírva megállni, hogy rávesse magát a szőkére.
- Fordulj meg.- kérte Bakugou miután elől végzett, majd nekikezdett Deku hátának.
- Arra gondoltam, hogy elvinnélek valahova. Egy hivatalos randira.- hajolt a zöld hajú füléhez Bakugou, mire amaz megborzongott.- Hova szeretnél menni?
- Mindegy...- motyogta Midoriya zavartan, mikor a szőke hátulról átkarolta.
- Akkor kitalálok valamit.- szagolt bele a hajába, majd elhúzódva tőle egy újabb adag szappant nyomott a kezébe amit ezúttal magára kent.
Deku felé fordulva finoman megállította a kezét, majd belenézett Bakugou csillogó, vörös íriszeibe.
- Majd én.- szólt, majd elkezdte szétkenni Bakugoun a felhabosodott szappant.
A szőke izzó vággyal nézte végig a folyamatot a végéig, miközben minden erejével azon volt, hogy ne veszítse el a fejét.
Mikor mindkettejükről lefolyt az összes szappan kiléptek a zuhanyból és törölközni kezdtek. Mivel Midoriya sejtette mi fog következni nem húzott tiszta alsót, helyette törölközőt csavart a derekára úgy, ahogy Bakugou.
Kilépve a fülledt fürdőszobából egy tiszta, megágyazott franciaágy várta őket, aminek látványa felidézte Midoriyaban az előző éjjel történt aktus pillanatait. Minden momentum élénken élt benne, a gondolatoktól pedig azonnal zavarba jött észre sem véve, hogy Bakugou mögé lopakodott.
Levegő után kapott mikor hirtelen megérezte Bakugou száját a nyakán, kezét pedig a törölközőjén, ami pár pillanattal később már nem volt rajta.
Ezután szinte azonnal megérezte a szőke álló tagját a fenekénél, így biztos lett benne, hogy már róla is lekerült a törölköző, és csak a pillanatra vár, hogy a magáévá tehesse.
- Ezúttal nem fog fájni.- biztosította Bakugou lágyan, miközben maga felé fordította Deku arcát.
- Tudom. Már felkészítettem magam.- nézett a szőkére vágyakozón, mire amaz meglepetten pislogott párat, majd lassan elmosolyodott.
- Azért leellenőrzöm jó munkát végeztél-e.- hajolt Midoriya ajkaira, majd miközben csókolni kezdte azokat egyik kezét lecsúsztatta a fenekéig.
Midoriya belenyögött a szájába amint megérezte magában a szőke ujját, miközben majd szétvetette a vágy.
- Az ujjad nem elég.- lihegte elszakadva Bakugoutól.- Ezt rakd belém.- csúsztatta a kezét a szőke hímtagjára.
- Kérd szépen.- suttogta Midoriya kezét nézve direkt húzva az idegeit.
- Kérlek...- szorította meg kissé nemességét, mire Bakugou elfojtottan felnyögött.- Ne várass tovább Kacchan.- suttogta ajkaira.
- Te akartad...- vesztette el az összes önuralmát Bakugou, majd felkapva a zöld hajút az ágyra dobta és fölé kerekedett.- De ne várd, hogy most vissza fogjam magam mint a múltkor.- remegett a vágytól.
- Nem is kell.- mosolygott a zöld hajú miközben széttárta a lábát.
Bakugout ha lehetséges még jobban feltüzelte a látvány, majd nem várva tovább Midoriya bejáratához helyezve tagját belé hatolt.
- Ahh...- nyögött fel a zöld hajú, miközben Bakugou mozogni kezdett benne.
Az ismerős érzés ezúttal sokan intenzívebben kerítette hatalmába az elméjét, amit most nem kísért fájdalom, csak a tömény kéj.
Kivörösödött arccal figyelte ahogy Bakugou újra és újra belé hatol, miközben egyre hangosabb nyögéseket csalt ki belőle.
- Kacchan... Még... Gyorsabban... ahhh.- hajtotta hátra a fejét a gyönyörben úszva.
Bakugounak több sem kellett, azonnal nagyobb fokozatra kapcsolt. Ahogy figyelte mekkora örömet okoz éppen szerelmének őt is végtelen boldogság töltötte el.
- Neked bármit megteszek. Csak mondanod kell...- hatolt belé egyre mélyebben, mire Midoriya teljesen elvesztette már az eszét.
- Csak... folytasd... ahh...- markolta a takarót kifehéredett ujjakkal.- Ez olyan jó érzés! Mindjárt elmegyek!- kiáltotta mielőtt kilövelte volna anyagját.
Bakugou végignézve a folyamatot szintúgy elérve határát eresztette Midoriyaba spermáját, majd mindketten lihegve néztek a másikra.
- Csodálatos vagy.- simította meg Deku arcát Bakugou miközben lassan kihúzódott belőle.
Midoriyanak azonban ennyi nem volt elég. Lihegve figyelte a szőke tagját aminek végéből még csöpögött az ondó, majd úgy döntött mászni kezd.
Megfordulva elkezdte feljebb tolni magát míg az arca nem került pont Bakugou tagja alá.
- Mit csinálsz Deku?- kérdezte döbbenten a szőke a zöld hajú tagjával szemezve.
- Megkóstollak.- nyomta fel magát kezeivel Midoriya, majd elnyelte Bakugou tagját.
- Mi a... ahh...- nyögött fel a szőke, majd összeszorított fogakkal próbálta visszatartani kitörni készülő hangjait.
Midoriya ütemesen mozgatta a fejét bevetve a nyelvét is a kényeztetésbe, miközben hallgatta Bakugou elégedett nyögéseit. Boldog volt, hogy örömet okozhat neki, és be kellett vallania, hogy ő is élvezte a dolgot. A szőke tagja rövid időn belül újra kemény lett, de ez nem akadályozta meg abban, hogy folytassa, inkább új lendületet adott neki.
- Deku... El... ahhh... el fogok...- szorította a takarót Bakugou.
Midoriyat nem zavarta a figyelmeztetés, egészen addig folytatta a kényeztetést még Bakugou a szájába nem élvezett.
Miután lenyelte az anyagot megfordulva visszamászott a helyére és mosolyogva nézett a szőkére, aki lihegve próbálta összeszedni magát a történtek után.
- Biztos, hogy most csináltál ilyet először?- kérdezte hitetlenkedve.
- Ennyire jó voltam?- pirult el.
- Még annál is jobb...- hajolt az ajkaira Bakugou, majd hevesen csókolni kezdte azokat.- Mehet még egy menet?- mosolygott mikor elváltak.
Midoriya erre lepillantott a szőke hímtagjára, ami ismét harckészültségben állt.
- Akár több is.- ragadta meg Bakugou tagját, mire amaz feltüzelve hajolt ajkaira.
Időérzéküket elvesztve élvezték egymás társaságát, még nem mindketten kimerülten dőltek lihegve az ágyra.
- Hány óra van?- kérdezte Deku.
- Hajnali három lesz.- tápászkodott fel Bakugou az ágyról.
- Hová mész?- nézett utána Midoriya kérdőn.
- Zuhanyozni. Jössz te is?- mosolygott felé.
- Majd utánad...- motyogta zavartan Midoriya.
Úgy érezte a szíve és a teste nem bírna ki még egy közös fürdést jelen pillanatban.
Bakugou csak biccentett, majd elfoglalta a fürdőt. Miközben ő bent volt Midoriya vöröslő arccal nézett végig spermával borított testén és az ágyon. Az emlék képek elárasztották a fejét, minden pillanattal egyre jobban zavarba hozva őt, míg végül a fejére húzta a takarót.
"Mégis hányszor csinálhattuk? Teljesen elvesztettem a fejem de annyira élveztem! Olyannyira, hogy már most a következő alkalmat várom!"
- Deku?
"Ahhhh. Beleszerettem egy férfiba! Egy jóképű, vicces, szenvedélyes férfiba akit épp pár aktussal ezelőtt szoptam le saját akaratomból. Még kérnie sem kellett!"- markolta a haját.
- Deku!
"Most biztos azt gondolja rólam, hogy semmi tartás nincs bennem és bármit kérhet megteszem neki. De mi van ha igaza van? Valószínűleg meg is tenném de... Te jó ég mégis miket beszélek?"- kerekedett ki a szeme, majd levegő után kapva felnézett, mikor a takarót egy határozott mozdulattal lehúzták róla.
Bakugou komoly tekintettel nézett rá, melyben megjelent az aggódás szikrája. Midoriya ijedten nézett bele vörös íriszeibe miközben feszülten nyelt egyet.
"Vajon hallotta?"- kérdezte magától mintha csak gondolatolvasóval lenne dolga.
- Mi a baj Deku?- kérdezte a szőke, miközben méregetni kezdte.
- Semmi csak... most... most realizáltam mit is csináltunk az előbb. És azelőtt...- hajtotta le vöröslő fejét.
Bakugou ezt halva halványan elmosolyodott, majd az ágyra ülve megsimította Deku arcát.
- És?- kérdezte Bakugou lágyan, várva a folytatást.
- Zavarban vagyok... Rengeteg ismeretlen érzés jár át, amióta ismerlek és össze jöttünk testileg és lelkileg egyaránt, de még sosem voltam ilyen boldog, és ez kissé megrémiszt. Mert sosem gondoltam volna, hogy ezeket az érzéseket egy férfi fogja előhozni belőlem, hogy egy férfi fog boldoggá tenni, de így van. Hálás és boldog vagyok, hogy kitartottál és nem adtad fel Kacchan. Hogy a folyamatos elutasítások ellenére is mellettem maradtál. Ha nem tetted volna valószínűleg sosem találom meg önmagam.- nézett fel.- Szeretlek Kacchan!
Bakugou meghatódva mélyült el a másik smaragd szemében, ami abban a pillanatban úgy hatott mintha ezer kristály ragyogna benne.
- Ennél gyönyörűbb szerelmi vallomást úgy sem kapnék senkitől.- hajolt Deku ajkára, majd lágy csókot nyomott rá.- Megnyugodtál?- kérdezte mosolyogva mikor elváltak.
- Igen.- bólintott a zöld hajú, majd felállva a fürdő felé vette az irányt.
Figyelte ahogy a sperma lefolyik róla, majd a vízzel keveredve eltűnik a lefolyóban. Ezután felsóhajtva nézett fel és végigjáratta a tekintetét a fürdőszobán, miközben végig az járt a fejében, hogy ez már az övé is.
Elmosolyodott, ahogy eszébe jutott az első találkozásuk, és annak abszurditása.
*Kipróbálnám milyen veled az ágyban*
"Végül elérted amit akartál Kacchan"-gondolta nevetve, majd elzárta a vizet.
*Akármennyi időbe is fog kerülni, de meg fogom hódítani azt a hetero szíved*
"Sikerült. Bár mint kiderült sosem volt az..."- törölközött meg, majd felhúzott egy tiszta alsót.
Kilépve a fürdőből szó nélkül bújt be Bakugou mellé az ágyba, és hozzásimult. A szőke először lekapcsolta a villanyt, majd szó nélkül karolta át és nyomott puszit a fejére.
- Végre a karomban tarthatlak.- szólt lágyan.
Deku erre csak elmosolyodott, majd suttogva így szólt:
- Ezentúl már mindig így lesz.
Bakugou tudta, hogy Deku komolyan gondolja, és ez nála sem volt másképp. Tudta, hogy akármennyire is nehezen alakult ki a kapcsolatuk, annál biztosabb a jövőjük. Tudta, hogy az egymás iránt érzett szerelmük sokkal őszintébb és erősebb lett az események hatására.
És tudta, hogy a hátra lévő életében soha többé nem akarja elengedni őt.
YOU ARE READING
Kulcs a szívedhez ( BakuDeku)
FanfictionBakugou Katsuki egy makacs és kitartó személy, aki nem ismeri a feladás fogalmát. Mikor egy nap elhatározza, hogy csináltat egy tetoválást, még nem tudja, hogy ezzel a döntésével felforgatja addigi békésnek mondható életét. A tetováló szalon tulajdo...