2 hónappal később
Fények cikáztak mindenfelé a szivárvány színeiben, miközben megvilágították a hatalmas színpadot, és az előtte elterülő nézőteret.
A stadion csordultig telt rajongókkal, akik sikoltozva énekelték a Kats összes dalát teljes átéléssel. A fiúk hozták a formájukat, szinte felrobbantották a színpadot, ahogy mindent beleadva zenéltek.
A turné már másfél hónapja tartott, de nem veszítettek a lendületükből, inkább egyre nagyobb bedobással varázsolták el az emberek szívét.
Ám Bakugou Katsuki célja csak egy bizonyos személy szívének elvarázsolása volt, aki minden koncerten az első sorban állva megbabonázva figyelte őt.
Midoriya Izuku sosem gondolta volna, hogy egyszer eljut egy koncertre, nem hogy egy turnéra, ami ráadásképp a párjáé. Na meg azt sem, hogy a szerelme, egy szexi, izmos felsőtesttel és gyönyörű vörös szemekkel megáldott férfi lesz.
Ahogy figyelte őt, minden alkalommal mikor a színpadon állt, és azon túl is gyakran gondolt arra milyen szerencsés, amiért Bakugou rátalált. Ezáltal pedig ő is rátalálhatott saját magára.
Már egyáltalán nem aggódott amiatt, hogy esetleg meglátják az utcán ahogy kézen fogva sétálnak, vagy, ha a felgyülemlett vágytól elcsattan egy csók köztük. Büszke volt Bakugoura, mint emberre és mint párjára egyaránt.
Még a turné előtt elhatározta, hogy minden erejével támogatni fogja őt ebben az új helyzetben, ahogy előtte Bakugou is megtette érte.
A szőkének ez jól is jött, mert a turné okozta eddig ismeretlen feszültség őt is elérte, ahogy a maximális teljesítmény nyújtásának akarása is. Szerencsére a turné problémamentesen haladt, hála Mina tapasztalatának és eszességének.
Az első fellépésnél érzett kezdeti idegesség a 25. koncert alkalmával már olyan távolinak tűnt, mintha nem is lett volna.
Minden alkalom egyforma volt, ugyanazokkal a dalokkal, mégis máshogy hatott. A fiúk mindig csináltak valamit, ami meglepte a közönséget, felperzselve a nézőteret.
Ez alkalommal azonban Midoriya volt az, aki a leginkább ledöbbent.
- Kérnék egy kis figyelmet!- kiabált a mikrofonba Bakugou, miután épp befejezték az előző számot.- A következő dal egy olyan személynek szól, aki kisugárzásával már az első pertől elvarázsolt ahogy megláttam!- szólt, mire a tömeg felmorajlott.
Midoriya lefagyva figyelte a színpadot, miközben szívverése egyre hevesebben kezdett dübörögni bordái alatt.
- Ez az első, hogy eléneklem, ezért ez egy nagyon különleges alkalom. Ahogy az a személy is, aki ihlette.- nézett Dekura, mire amaz paradicsom pirossá vörösödött.
Ezután Bakugou jelzett a bandának, majd énekelni kezdett. Abban a pillanatban ahogy kieresztette a hangját a közönség kiabálni kezdett, köztük sok tinilány, akik ölni tudtak volna azért, hogy a dal nekik szóljon.
Midoriya azonban meg sem hallotta őket. Elméje elnyomta a körülötte zajló eseményeket, az egyetlen amit látott és hallott az Bakugou volt. Vörös íriszeit le sem véve Dekuról énekelte a dalt összes érzelmét beleadva.
Midoriya csillogó szemmel nézett rá, meghatottan és elvarázsolva, annak ellenére, hogy már ismerte a szöveget.
Bakugou szájából hallva az ismert sorokat azonban egy új, leírhatatlan érzést eredményezett a szívében, aminek hatására legszívesebben azonnal a színpadra ugrott volna, hogy kimutassa azt.
Ehelyett azonban csak meghatódva hallgatta a dalt, ami Bakugou szerelmének megtestesülése volt. A dalt, aminek címe: "Kulcs a szívedhez".
Sziasztok!
Hát ez lenne a vége. Köszönöm, hogy végigolvastad!❤️
ESTÁS LEYENDO
Kulcs a szívedhez ( BakuDeku)
FanficBakugou Katsuki egy makacs és kitartó személy, aki nem ismeri a feladás fogalmát. Mikor egy nap elhatározza, hogy csináltat egy tetoválást, még nem tudja, hogy ezzel a döntésével felforgatja addigi békésnek mondható életét. A tetováló szalon tulajdo...