Egy forgolódással töltött éjszaka után Midoriya fáradtan kelt ki az ágyból. Egész éjjel Bakugou ragadozó tekintete tartotta fogva, amitől bárhogy próbált nem tudott szabadulni.
Hallotta ahogy a szőke mély hangján belesúg a fülébe, újra és újra ugyan azt a kérést.
*Válaszolj nekem Deku*
- Nincs mit mondanom neked!- kiabált a sötét szobába Midoriya felülve.
Beletúrva a hajába lihegett miközben szíve hevesen vert.
"Szállj ki a fejemből! Miért nem tudsz legalább ilyenkor békén hagyni?!"- kérdezte majd sóhajtva visszadőlt az ágyra.
Így ment egész este, míg végül Midoriya a szalonban nem találta magát a naptára fölé hajolva.
- Már csak két napom van...- szorította ökölbe a kezét, majd elhatározta, hogy elmegy a bankba és ha kell térden állva fog könyörögni egy kis haladékért.
Ásítva indult el az ebédszünetben, tudván, hogy most egy jó ideig nem érkezik vendége.
Megvárta még sorra kerül majd beszélni kezdett, de hiába. Az alkalmazott férfi közölte, hogy nincs mit tenni, és kifejezte hamis sajnálatát.
Midoriya ezután könyörgőre vette a figurát, majd idővel műkönnyei helyét igaziak vették át.
A férfi segélykérőn pillantott körbe, miközben az épületben mindenki a megtört zöld hajút figyelte.
- Kérem... Az a szalon a mindenem! Kérem ne vegyék el tőlem!- temette kezeibe arcát.
- Sajnálom uram, de nem tehetek semmit. Ha kifizeti a tartozást...
- Kifizetem! Kifizetem csak adjanak még egy kis időt! Csak egy kicsit! Kérem!- zokogott kétségbeesetten, mire a többi ember néma szánalommal és sajnálattal nézett rá.
- Értse meg, hogy nem...- kezdte a férfi sokadjára, ám megakadt ahogy két biztonsági ember felbukkant.
- Kérem távozzon uram!- szólították fel Dekut, aki erre meghökkenve kapta fel a fejét.
- De hiszen nem csináltam semmit...- döbbent le.
- Zavarja a többi embert, és feltartja a sort. Kérem távozzon, különben erőszakkal kell eltávolítanunk.- szólt az egyik biztonság-is.
Deku ekkor megszeppenve nézett hol egyikükre hol másikukra mikor megértette, hogy itt a vége.
Némán felállt, majd elhagyva a bankot a szalon felé indult.
"Hát ennyi volt"-nézett maga elé és már csak ürességet érzett.
A szalonhoz érve lemondta összes lebeszélt időpontját, mert úgy érezte jelen pillanatban nem lenne képes normálisan alkotni.
Egyedül ülve az asztalánál nézett körbe a csendben, ám minél több időt töltött el egyedül annál magányosabbnak érezte magát.
Szerette volna kibeszélni, kiordítani magából a fájdalmát, de tudta, hogy az egyetlen személy akinek ezt megtehetné az Bakugou.
A szőke nem jelentkezett a Hikarinál történtek után ami vegyes érzelmeket váltott ki Midoriyaból.
Egyrészt örült amiért nem kell szembenéznie vele és az érzelmeivel amiket kivált belőle, másrészt viszont hiányzott neki, hogy beszélhessen vele.
Fáradtan megrázta a fejét, hogy kiverje belőle Bakugout, majd úgy döntött hazaindul és lefekszik aludni abban reménykedve, hogy átalussza a következő időszakot.
Terve részben megvalósult.
Hazaérve kikapcsolta a telefonját, készített magának egy gyors levest, majd befeküdt az ágyába önsajnálatba taszítva önmagát. Nem volt hajlandó kikelni az ágyból csak ha muszáj volt, amúgy pedig aludt, vagy csak nézett ki a fejéből.
Ez ment egészen április 15.-ig, amikor is Midoriya úgy döntött kikecmereg az ágyból és még egyszer utoljára elköszön második otthonától.
A szalon elé érve azonnal meglátta az ajtón lévő kiírást, ami a következőt hirdette:
ÁRVERÉSI HIRDETMÉNY
Árverés helyszíne és címe: Kioto prefektúra,Yawata
Saihoji körzet
Árverezendő ingatlan: Yume Irezumi tetoválószalon
Regisztráció időpontja: 2023. 04. 16. 13:00-14:00 óra
Az árverés kezdete: 2023. 04. 16. (A regisztrációt követően)Az árverés nyilvános, melyet személy és közjegyző jelenlétében az árverésvezető bonyolít le.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kulcs a szívedhez ( BakuDeku)
FanficBakugou Katsuki egy makacs és kitartó személy, aki nem ismeri a feladás fogalmát. Mikor egy nap elhatározza, hogy csináltat egy tetoválást, még nem tudja, hogy ezzel a döntésével felforgatja addigi békésnek mondható életét. A tetováló szalon tulajdo...