0.2

15.9K 1.4K 1.3K
                                    

Felix' ten

Hyunjin' e yanlışlıkla temas eden kolumu fark ettirmemeye çalışarak kendime çektim. Bana yandan bir bakış göndermesiyle fark ettiğini anlamıştım, bu biraz utanmamı sağladı.

Dünkü atışmamızdan sonra bugün yeni çıkan şarkımızın klibine tepki videosu çekmeye gelmiştik, makyaj ve saç yapımı sırasında onunla konuşmaya vakit bulamamıştım. Şimdiyse kayıt başlamak üzereydi ve arada onunla konuşabilmek adına yanına oturmuştum ama yine 'moment' verecek olmamızdan da çekinerek biraz uzak durmaya çalışıyordum. O ise bana bakmıyordu bile, dünden sonra cidden alınmış olmalıydı.

Klibi izlerken Hyunjin' in partı geldiğinde sesli bir tepki vermeden edemedim, oldukça havalı çıkmıştı. Onun sadece düz bir şekilde izlediğini görmemle hayranlıktan açılan ağzım hızla kapandı. Burada olmaktan hoşnutsuz gibi duruyordu. İstemsizce kameraya bir bakış attım, Hyunjin' in menajeri oldukça gergin görünüyordu. Evet, videoda mutsuz görünürse şirketle alakalı fan söylentileri yayılabilirdi. Endişelenmesi bu yüzdendi ama benim endişelenme sebebim onun cidden kötü hissedip hissetmemesiydi.

Masanın altının kapalı olduğuna ve bacaklarımızın görünmediğine emin olduğumda yüz ifademi hiç değiştirmeden klibi izliyormuş gibi yaparken alttan onun elini buldum ve hafifçe sıktım. Gözleri videodan alttaki ellerimize kayınca tekrar sıktım. Hızla klibe döndü ancak çok mutsuz göründüğünü ona böyle söyleyemezdim. Tam o sırada Chan Hyung' un üstsüz bir sahnesinin gelmesiyle herkes çığlık atınca arada Hyunjin' e doğru fısıldadım.

"Menajerin çok endişeli görünüyor, mutlu gibi yap."

Çığlıklar şükürler olsun ki uzun sürmüştü ve Han' ın ellerini de havaya kaldırması yüzünden biz pek kadraja girmemiştik. Hyunjin yaptığım uyarıyla refleks olarak menajerine bakacak gibi olunca elini tekrar sıktım. Tekrar videoyu izlemeye döndükten sonra hafifçe elimi okşayarak elini geri çekti. Bu 'anladım' deme şekli miydi?

Videonun geri kalanında gerçekten enerjisi daha yüksek gibi davranmıştı. Abartarak yapmadığı için de kimsenin garipseyeceğini sanmıyordum. Profesyonelce oynamıştı çünkü.

Video bittikten sonra menajer hızla onun yanına gelip kenara çekmişti. Neler söylediğini duyamıyorduk. Diğerleri klip hakkında konuşmaya devam etse de benim aklım Hyunjin' de kalmıştı.

Chan Hyung' un yanıma yaklaşırken o tarafa bakış atmasıyla onun da aklının Hyunjin' de olduğunu anladım.

"Hyunnie' nin enerjisi çok düşüktü videonun başında, bir sıkıntı mı var Felix? Biliyor musun?" diye sormasıyla bir kez daha hayran kaldım ona. Gerçekten hepimizi inanılmaz bir şekilde kolluyordu.

Utana sıkıla açıkladım. "Biz dün ufak bir atışma yaşadık da belki onunla alakalıdır."

Chan anlamış gibi kafasını salladı. "Aranızdaki şeye karışamam ama ikinizin de üzülmesini istemiyorum, konuşup çözebileceğiniz bir şey mi?"

"Merak etme hyung, küçük bir mevzu." diye mırıldandıktan sonra ekledim. "Ben bugün konuşup düzelteceğim."

"Halledemezsen bana gel, yardım etmeye çalışırım." dedikten sonra saçlarımı karıştırmasıyla gülümsedim. "Çocuklarımın kavga etmesine dayanamıyorum biliyorsun." diyerek gülmüştü sonrasında.

Ben de ona katılarak gülerken dinleneceğimiz arkadaki salona geçtik, bugün bir de ses provası yapmamız gerekiyordu. Üçlü koltuğa oturduğum sırada yanıma Minho Hyung da hızla yerleşmişti. Hyunjin hâlâ menajerinin yanından dönmediği için endişeli değildim desem yalan olurdu. Diğer herkes odada farklı köşelere çekilmiş takılıyordu.

edit | hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin