leefelix: Ne?
hwanghyunjin: Attığım editi izle.
leefelix: Of o an anlamıştım buraya varacağını.
hwanghyunjin: Beni sana olan bakışlarımla suçlarken sence bu normal mi?
leefelix: Anlık bir şeydi, fark edince hemen toplamaya çalıştım ama daha çok dikkat çekmiş.
leefelix: Özür dilerim.
hwanghyunjin: Özür dile diye atmadım bu videoyu Felix.
leefelix: Neden attın o zaman?
hwanghyunjin: Bana o kadar uyarı yaptıktan sonra böyle dikkatsiz olman ilgimi çekti o kadar.
leefelix: Çok dikkatliydim aslında ama hazırlıksız yakalandım.
hwanghyunjin: Nasıl yani?
leefelix: Ne bileyim hyung hayranım sana biliyorsun.
leefelix: Sen bir an saçlarını öyle toplayınca bakmadan edemedim, zaten kayıdın tamamını izlersen tek ben değilim öyle bakan.
leefelix: Jeongin ve Lee Know Hyung da bakıyor, çok güzel bir görüntüydü çünkü.
hwanghyunjin: Her zamanki hâlim işte.
leefelix: Evet ama saçlarını toplarken çok başka.
hwanghyunjin: Öyle mi gerçekten?
leefelix: Bu yüzden kameranın önündeyken yanında ben varsam saçını toplamamalısın.
leefelix: Dayanamayıp bakabilirim.
hwanghyunjin: ahahhdhshs abartma lix
leefelix: Abartmıyorum kendini hiç gördün mü sen öyle
hwanghyunjin: İyi, dikkat ederim ama kamera arkası için söz veremem.
leefelix: Kamera arkasında yapabilirsin bence hatta sık sık yap
hwanghyunjin: O kadar çok mu hoşuna gidiyor?
leefelix: Boyun fetişim var ve şu an ortaya çıkıyor galiba ahshhshahahs
leefelix: Şaka tabii ki.
leefelix: Kamera arkasında istediğin zaman topla saçını hyung, ona da karışamam ya
hwanghyunjin: Hiç şaka gibi gelmedi boyun fetişi olayı ama olsun ahshhahsha
leefelix: Bu konuda konuşmak istemiyorum...
hwanghyunjin: Neyse tamam ben uyumaya gidiyorum şimdi, sadece uyarmak için yazmıştım zaten.
hwanghyunjin: Çok dikkat etmemiz gerektiğini düşünüyorsun ya kamera önünde, kendi ayağına sıkma diye yani.
leefelix: Teşekkürler hyung, ben de daha dikkatli olacağım.
leefelix: İyi geceler.
hwanghyunjin: İyi geceler Felix.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
edit | hyunlix ✓
أدب الهواةFelix ve Hyunjin aynı gruptaki iki idoldü ve hayranlar ikisini yakıştırmalarına rağmen sevgili değillerdi, sadece arkadaşlardı. Ta ki Felix ikisinin bir editinde Hyunjin'in ona olan bakışlarını fark edinceye kadar. ✓minsung, chanmin, jeongbin ✓texti...