0.3

12.3K 1.2K 642
                                    

"Çekime başlayacağız çocuklar hadi." diyen yönetmenle Jeongin' in yanına oturdum.

Hyunjin' le arayı düzelteli birkaç gün oluyordu ve altı tane çekime gitmiştik bu süreçte. Hepsinde gerçekten kamera önünde birbirimizden oldukça uzak durmuştuk, hatta elimden geldiğince ona bakmamaya çalışmıştım. Onun bu durumdan hoşnut olmadığını biliyordum ama aslında ben de hoşnut değildim. Arkadaş gibi bile davranamıyorduk, üstelik ona çok değer vermeme rağmen. Her şey benim kendimi ifade edemememden kaynaklıydı.

Bu çektiğimiz genel bir soru cevap videosuydu ve Jisung oldukça aktif bir şekilde soruları cevapladığından biz sadece arada özel bir soru olursa katılıyorduk. Yeni sorulan soru Chan Hyung' a gelmişti ve o cevaplarken gözüm onun olduğu tarafa kaydı. Hyunjin' le yan yana oturuyorlardı. Şimdiye kadar kim soru cevaplasa ona bakarak dinlemiştim, ondan bu sefer de Chan' a bakmam normaldi ancak ona bakarken gözüm Hyunjin' e takılıyordu. Bana hâlâ içten içe kızgın olduğunun farkındaydım ve belki de bu yüzden onu iyice kafama takmıştım.

Kendime gelmek adına kafamı sallayıp Chan Hyung' a döneceğim sırada Hyun' un kafasını geriye atmasıyla ona kilitlendim. Saçlarını toplamak adına yaptığı bu hareket boynunu ortaya çıkartmıştı ve şu an kilitlenmiş gibiydim. Adem elmasına bakarken istemsizce yutkunmamla gözlerim kocaman açıldı ve hızla önüme döndüm.

Kafayı mı yedim ben? Neden o kadar uzun süre baktım? Kamera önünde olması umrumda bile değildi ama az önceki olayı kendime bile açıklayamıyordum. Bu bir canlı yayın olduğu için kesemeyeceklerdi de.

Kendime sövmeye başlayacağım sırada bana gelen soruyla oraya odaklanmaya çalıştım. Az önce olan olay sadece Hyun' a olan hayranlığımdan olmalıydı, bunu boşverip gelen soruya tamamen odaklandım.

***

hwanghyunjin size bir video gönderdi.

hwanghyunjin: Rolleri değiştirmişiz.

edit | hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin