1.2

10.3K 1K 1.4K
                                    

hwanghyunjin: Havalar çok soğuk, sıkı giyinin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hwanghyunjin: Havalar çok soğuk, sıkı giyinin.

leefelix ve 1,263,038 kişi beğendi, 289 bin yorum.

hyunjininsarisaclari: Niye böyle üzgünsün, kim üzdü seni bebeğimm

4everstay: Özenle yaratılmış

hyunlixshipper: Felix gönderiyi beğenmiş, barıştılar mı?!?!!! (230 bin beğeni)

antihyunjin: @hyunlixshipper barıştılarsa Felix' e de yazıklar olsun, bu zorbayla hâlâ arkadaş (12 bin beğeni)

gercekleracidir: @hyunlixshipper zorbanın yanında olan da zorbadır. (6 bin beğeni)

gelincikasigi: @antihyunjin  @gercekleracidir aynı gruptalar ne bekliyorsunuz, bir post beğenmeye bile linç edecek kadar ne yaşadınız siz ya (42 bin beğeni)

Bu gönderideki yorumlar sınırlandırılmıştır.

•••

Küçücük tatilimin çoktan yarısı bitmişti, yarın değil sonraki gün şirkete geri dönüş günüydü. Bu beni üzse de çocukları da özlemiştim, ailemden çok onları gördüğüm için ailem gibilerdi artık. Normalde tatillerde evime gittiğimde bu aileme kavuşmak için olurdu ve beni mutlu ederdi ancak bu sefer ailemin Avustralya' da olduğu bir zamana gelmişti. Üstelik dört güncük olduğu için oradan kalkıp da buralara kadar gelmelerine içim el vermemişti. Evden sıkılmamdaki en büyük etken de buydu sanırım, evde yapayalnız olmam. İlk gün çok iyiydi çünkü yurtta dört kişi yaşadığımız için biraz dinlenmek iyi gelmişti ama bugün artık bitmek üzereyken ben de sıkılmaya başlamıştım. Arkadaşlarımı davet etmiştim ancak sadece yarın sabah kahvaltıya vakitleri vardı. Bir de dün yapayalnız geçirdiğim günden sonra San' ın yoğun ısrarıyla gece onunla dışarı çıkmıştım, bir aydır çocuğu görmediğim için kıramamıştım da ve bugünkü sıkılmışlığıma yorgunluğum da eklenmişti.

Biraz zaman geçirmek için Instagram' a girdiğimde Hyunjin' in attığı postu görmemle gülümsedim. Bu bence bana bir mesajdı montunu giymem için. Eh sevinsin bari, geceleri yaklaşık bir saat falan terasıma hava almaya çıkıyordum ve onun montunu giyiyordum çıktığımda. Postu beğendikten sonra evde olmama dayanarak saat gecenin bir körü de olsa kendime ramen yapmaya kalktım. Genelde gece geç saatte yememeye dikkat ediyordum ama evde olduğum için bu kural esnetilebilirdi.

Yemeğimi yapıp yemeye başladığım sırada telefonuma gelen bildirim seslerinin artmasıyla istemsizce elim telefonuma gitti. Gönderi paylaşmadığım sürece gecenin bir köründe bu kadar bildirim normal değildi. Dm kutuma özellikle üç dört tane hesap tarafından ardı arkası kesilmeyen mesajlar geliyordu. Mesaj isteği oldukları için onlar benim gördüğümü bilmeden merak ederek okumaya başladım.

edit | hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin