Açtığında o korkunç yüzünü gördüm.
Anladığım kadarıyla şehre uzak bir yerdeydik .Üzerime yürümeye başladı,ve "selam yeni hedefim"dedi fazlasıyla korkunçtu ."beni bırak sana yalvarırım"hiç bir şey demedi ve salona doğru yürümeye başladı.Masaya yemek hazırlamıştı sanırım bu işte iyiydi "geç otur biraz ye"dedi sakince hiç bir şey demedim ve yedim bir katile göre lezzetliydi .
Yemek bitince beni tekrar odaya doğru sürükledi ve kapıyı kitledi ."kapıyı aç lütfen benden ne istiyorsun"dedim ağlamaklı bir sesle .
Bir şey demedi ve bu beni sinir ediyordu .
Artık sonunda kapıyı açtı ve beni sandalyeye bağladı saçlarıma uzun uzun baktı saçlarım benim için çok önemliydi ama artık onlar yok . Cani insan kesti hemde hiç acımadan.Ben ağlarken oda pis pis sırıtıyordu
"Ne gülüyorsun pislik" dedim ,birden öfkeli öfkeli bakarak beni lavaboya götürdü sonra elinde kovayla geri geldi içinde su olduğunu anlayabiliyordum .Ve anladığım gibi o suyu daha doğrusu buzlu suyu üstüme döktü ben tir tir titrerken o hâlâ sırıtıyordu.
"Gülme ya neye gülüyorsun beni bırak lütfen "dedim ağlayarak."beni sinirlendirmemen gerekiyor bunu anla"dedi alaycı bir şekilde.ve tuvaletten çıktı .
Sonra kapının kapanma sesini duydum ve bu beni mutlu etmişti .Ama bildiğim bir şey vardı ağlayarak yaşadığım bu olayı gülerek günlüğüme yazacaktım.Kapı kapandıktan sonra hemen tuvaletten çıktım ilk odaya gidip bir battaniye alıp onu üstüme örttüm sonra kapının kilidini açmak için bir şey bulmaya başladım. Bulsamda açacağımdan pek ümidim yoktu bir kart buldum ve onu sürtmeye başladım.ben sürttükçe korkum daha çok artıyordu her an gelecek gibi hissediyordum ve açtım hemen kaçmaya başladım .
Tabana kuvvet kaçıyordum ama bu yolun sonu yok gibi görünüyordu.
Normalde çok hızlı koşardım ama üstüme bir kova buzlu su dökülünce böyle oluyormuş.
Arkamdan birinin geldiğini hissettim ve daha hızlı koştum.
Ama beni yakaladı yavaşça arkamı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Tutsağı
Horror"Sana dünyada cehennemi yaşatacağım" "Hah nasıl olucakmış o ?" Onun adı Ateş'di ben ise onun ateşinde yanmaya mahkum bir kibrit gibiydim....