Kavuştuk

65 8 5
                                    

Evin önündeydik içeri girmek için can atıyordum.Nisa elimi tuttu ve beni sakinleştirmeye çalıştı. Annemler beni öldürecekti ama bu korku değildi daha çok bir özlemdi.

-hazır mıyız?

-hiç olmadığım kadar
Dedim ve gülümsedim kapıya doğru yürümeye başladık ve zile bastık.

"Ding dongg"

İçerden gelen sesler duyuluyordu annem şöyle diyordu;

"Kızım geldi İsmet aç kapıyı çabuk!"

"Açıyorum çok özledim prensesimi"

Bu konuşmalar beni mutlu etmişti ve kapı zile bastığımız gibi açıldı. İlk babam açtığı için kapıyı ona sarıldım hafifçe saçlarımı okşadı bana fısıldadı "seni çok özledim" bende sakince kafamı salladım anneme doğru yanaştığımda benden önce atlayıp beni koynuna aldı o kadar sıkı sarıldıkki nefes aldığımı hatırlamıyorum.

Nisa söze girdi
-tamam tamam bu kadar dram yeterli hadi ben çok acıktım "

-Bakıyorum da ben yokkan annemin yeni bir kızı daha olmuş .
dedim kınıyan bir sesle hafifçe sırıttılar .

-hadi sofraya geçelim en sevdiğin yemekleri yaptım; tarhana , karnıyarık ve bir sürü tatlı hepsini yiyeceksin itiraz yok.

Tatlıya lafım yoktu açıkçası ama yemek pek istemiyordum . Hemen iştahsız bir şekilde yemek yemeye gittim ve yedim ama tadı çok güzel olduğu için hepsini yemiş olabilirim.

-Anne tatlıları odaya getirir misin? Nisa ile yiyelim.

-tamam olur.

Biz ikimiz odaya çıktık annem ardımızdan geldi ve bir sürü tatlı yapmıştı önce puding gözüme çarptı ve ilk onu yedim Nisa'nın pek tatlıyla arası olmadığı için çoğunu ben yedim.

-yavaş lan kıtlık mı var sakin ben yemiyorum zaten.

-ben orada günlerdir aç susuz kaldım haberin varmı?
Dedim acındırarak ve alaycı bir sesle

-tamam benim uykum geldi uyuyalım artık zaten çok yoruldum o sırada.

-tabi sen çok yoruldun hadi yat bende seninle yatacağım eskisi gibi.

Ben hemen yatağın duvar kenarını kaptım çünkü orası daha serin oluyor.

Yataktaydık.

-sence o adam beni bulur mu?

-ben varken mi?

-tabiya sen , sen benim her şeyimsin

-hmm bir düşüneyim sen benim her şeyim misin?

-ne!?

-şaka lan şaka yerim seni fıstık hadi uyu ama.

-tamam

Biz uyuyorduk ama bir kabus gördüm ve bu beni uyandırdı.

_____________________________________

Naberr bölüm atmayı düşünmüyordum ama atım dedim sıkılıyom ztn ama lgs var artık atamiycam soryy simid bby bby
<3

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin