Numara tanıdıktı açmak istedim ama bunun tehlikeli olabileceğini biliyordum yinede merakıma yenik düştüm ve açtım.
-alo
-tanıdın mı?
-sensin , bak şimdi her şeyi anlatacağım ama sus her an gelebilir.
-dur , o adam sana kötü bir şey yapıyormu nerdesin sen söyle çabuk!
-dursana bir şimdi bu adam Bora'nın abisi ve senden intikam alacak benide kurtaracağını söyledi .
-ne! O şerefsizin abisi falan yoktu .
Biip.
Suratına kapatmak zorunda kaldım çünkü odaya girdi sahi adını daha bilmiyordum ama bunu sormayacaktım .
-napıyorsun!?
-hiç , canım sıkıldı bakmak istedim .
-peki , hadi gel işimiz var.
-ne işi?
-gel sen hadi hazırlan.
Başımı hafifçe salladım ve kapıyı kapatıp üstümü giyinip odadan çıktım .
Arabaya bindik ve gidiyorduk . Bir tabela gördüm "emniyet müdürlüğüne 70metre " anlamıştım ama engel olmayacaktım . Tam o sırada önümüzü bir araba kesti Ateş 'in arabası bizdeydi o nasıl gelecektiki .
Arabadan inip bize doğru yaklaşıyordu ve korkmuyordum bana zarar vereceğini düşünmüyordum iyice yaklaştı ve kapıyı açtı bu adam safın tekiydi insan bir kapıyı kitlerdi .
Evet, kapıyı açtı ve beni arabadan aldı , o adamı ise bacağından vurdu büyük bir çığlık attım ama yolda kimse yoktu beni kolumdan tuttu ve sanırım çaldığı arabaya bindirdi çok istekli bir şekilde gittim sanırım artık onunla olmak istiyorum ve iş birliği yapmak güvende olduğumu düşünüyorum ve öylede.
-hiç nazlanmadın.
-neden nazlanayım o adam safın teki ve sanki beni kurtarabilecekmiş sanıyor.
-sen baya sevmişsin beni .
-yok neyini sevim senin be .
Büyük bir kahkaha attı bende onunla beraber sırıttım . Eve yaklaşmıştık ve burayı cidden özlemiştim.
-lan bu lamba niye açık.
Diye fısıldadı korkmuştum kapıya yaklaştık beni arkasına aldı ve sesler geliyordu. O adam gelemezdi Ateş onu vurmuştu bu nasıl olurdu !?-----------------------------------------------------------
Nie okumuyonuz acep neyseee iyi okumalar canım isteyince atiyom çünkü okumuyonuz jsjdnsnsnjs yorum yazın ona göre bölüm atarım arklar ❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Tutsağı
Horror"Sana dünyada cehennemi yaşatacağım" "Hah nasıl olucakmış o ?" Onun adı Ateş'di ben ise onun ateşinde yanmaya mahkum bir kibrit gibiydim....