Yan komşu

15 2 1
                                    

Bu sıralar çok rüya görüyordum nedenide bilmiyorum ama bu rüya gece tek başıma sokakta yürürken bana çarpan bir kabustu.

Ani bir şekilde uyandım ve hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım daha da uyuyamadım.

Uyuyamadığım için bende müzik dinleyerek kendimi rahatlatmaya çalıştım ama aklımdan çıkmıyordu unutamıyordum ben uyumaya çalışırken saatte 7 olmuştu ben de kalkıp biraz yürüyüş yapmak istedim.Ben giyinirken aklıma annemin hediyeme verdiği tepki gelmişti kadını dakiklarca ağlattığım geliyordu çok mutlu olmuştu hem de çok.

Üstüme beyaz bir tişort altıma ise gri bir eşofman giymiştim telefonumu alıp hemen evden çıktım yürüdüm , yürüdüm ve yürüdüm.

Saatlerce yürümüşüm saatimden de kontrol ettiğimde gerçekten 21.373 adım atmışım ama müzik dinlerken sarmış olmalı favorite ile başladım summertime sadness ile bitirmeye karar verdim ve eve doğru yürüyordum annemler hala uyuyor olmalılar ki beni hala aramadılar.

Karşımda gördüğüm kişi lütfen şaka olsun valla ağlarım Şengül teyze o gerçekten o çok özlemiştim onu ama kaybolmuştu sanki hemen yanına gidip sarılmalıydım.

"Bil bakalım ben kimim?"

"Sesin çok tanıdık geliyor sanki bir perinin sesi ve ay yüzlü bir kızın sesine de benziyor "

"Evet o kız ben oluyorum Şengül teyzem nerdeydin sen çok özledim"

"Şehir dışına çıkmam gerekti bir cenaze için"

"Kimin başınız sağolsun"

"Uzak akraba yavrum ama ben eve gideyim artık bu arada yakın bir zamanda taşınacağım beni göremezsen korkma tamam mı?"

"Tamam ama neden?"

"Öyle olması gerekiyor yavrum eşim cezaevinden çıktı beni yakında bulur gibime geliyor kendim için yeni bir hayat kurmam lazım"

"Neden cezaevindeydi ki hem bunun için gitmen gerekmiyor "

"Sinir hastası komşumuzu bıçakladı kızım hadi artık soru sorma görüşürüz"

"Tamam gel bir sarılayım"

Sarıldık ve gitti...

Benim kafamda bir soru işareti vardı ama cevabını galiba alamayacaktım.. bizim de yakın bir zamanda bir komşumuz bıçaklanıp öldürülmüştü anneme sorup konuşmam lazımdı.

Uzun bir aradan sonra bölüm attım iyi okumalar:)

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin